« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در همایش یاوران انقلاب:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردمی بودن مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با دهه فجر همایش یاوران انقلاب، پیشتازان پسر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انسجام تشکیلاتی خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در همایش یاوران انقلاب که در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شده بود گفت: دهه فجر طلوع خورشید اسلام و مقطع رهایی ملت ایرالن از ظلم و ستم و متکی بودن به بیگانگان بود.

حسنعلی عزت خواه ، آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و وقایع انقلاب را ارزشمند دانست وگفت: ملتی که هویت و تاریخ خویش را نشناسد دیگران آن را به نام خود مصادره وبه بیراهه خواهند کرد.

عزت خواه افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران عزیز درهمه عرصه های علمی ، فرهنگی ، سیاسی و افتصادی در جهان می درخشد .

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت:به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن یاوران انقلاب با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در یاسوج برگزار شد.

دلشاد افزود: در این آئین‌های جشن برنامه هایی شامل طناب کشی، فعالیت‌های مهارتی، چادر زنی، کوهپیمایی، خوشنویسی اجرا شد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این آیین باشکوه ، با بیان اینکه دهه فجر،فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی به نمایش گذاشته شود، گفت: به همین منظور همه ساله در این ایام، دانش آموزان پیشتاز به اجرای مانور یاوران انقلاب اقدام می‌کنند.

سید نظام مرادی خاطرنشان کرد: ایجاد سازوکارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، از مهمترین اهداف برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اعضای سازمان دانش‌آموزی در مدارس و در گروه‌های تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش‌های مختلف مهارتی و معرفتی را می‌آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند، اظهار کرد: یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند و پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین