« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
سیاسی؛
این مردم سرمایه بسیار عظیمی هستند. اگر کسی بتواند از این سرمایه درست استفاده کند، ما تردید نداریم که انقلاب می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی خودش را بردارد

پایگاه خبری آوای رودکوف:محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه ای که می خواهند باشند، استفاده کنند.

محمدرضا باهنر: برای افزایش امید باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور میلیونی مردم را در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه ای که می خواهند باشند، استفاده کنند. این مردم سرمایه بسیار عظیمی هستند. اگر کسی بتواند از این سرمایه درست استفاده کند، ما تردید نداریم که انقلاب می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی خودش را بردارد.

محمدرضا باهنر در راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص راهکار وفاق و وحدت، اظهار داشت: بحمدالله امروز مردم با حضور میلیونی خودشان در جشن انقلاب، نشان دادند بصیر و به ارزش های اصلی انقلاب وفادار هستند. اما مسئولین اجرایی، مقننه و قضایی کشور نباید این حضور را به معنای رضایت مردم از عملکرد مسئولین تلقی کنند.

مردم با هم قهر نیستند؛ با هم دوست و یکپارچه هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مردم با هم قهر نیستند، افزود: مردم با هم دوست و یکپارچه هستند و نمونه آن همین راهپیمایی 22 بهمن است. با این جنگ ترکیبی پرخرج و پرهزینه ای که نظام استکبار جهانی علیه ملت ایران راه انداخت، امروز مردم دارند جواب می دهند.

برای افزایش امید، باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص راهکار افزایش امید مردم، گفت: برای افزایش امید، اولا باید «کرسی اعتراض» را به رسمیت شناخت، کسانی که اعتراض قانونی دارند باید بتوانند مطالبه گری کنند و مسائل و مطالب خودشان را بگویند. مسئولین نظام عوض دعواهای بی ارزش و اختلافات غیرضروری، دست به دست هم بدهند و از خرد جمعی استفاده کنند؛ از تک تک کسانی که در کشور هستند و دل در گرو انقلاب دارند، از هر گروه و حزب و دسته و طایفه ای که می خواهند باشند، استفاده کنند.

باهنر تأکید کرد: این مردم سرمایه بسیار عظیمی هستند. اگر کسی بتواند از این سرمایه درست استفاده کند، ما تردید نداریم که انقلاب می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی خودش را بردارد./جماران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین