« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
فرماندار بهمئی خبر داد؛
افزایش ایمنی در سطح محورمواصلاتی این شهرستان به بهبهان استان خوزستان ، با نصب 5 کیلومتر نیوجرسی و حفاظ جانبی برای نقاط مستعد حادثه و باند خروجی از امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، به منظور ارتقاء ایمنی ، نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) در 5 کیلومتر از جاده و محور ارتباطی بهمئی به شهرستان بهبهان استان خوزستان از امزوز آغاز شده است گفت: عملیات نصب حفاظ بتنی(نیوجرسی) برای ارتقاء ایمنی و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ در این محور‌ در حال اجرا است.

علی محمدی با بیان اینکه ، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، موانع، مشکلات و نواقص طرح محور ۴ خطه لیکک در شهرستان بهمئی به بهبهان استان خوزستان، با اختصاص اعتبارات جدید در حال برطرف شدن است گفت: محور ارتباطی لیکک به بهبهان به عنوان یکی از پرترددترین محور‌های ارتباطی این شهرستان است و این مسیر ارتباطی، طی سال‌های گذشته تاکنون مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان بهمئی، مسافران، گردشگران و خانواده‌ ها ایجاد کرده است که زیان‌های مالی و جانی زیادی را در پی داشته است، اما عزم دولت جدید برای تکمیل این طرح و رفع نواقص آن جدی است.

وی با بیان اینکه، طول این محور در دو مسیر ۱۰ کیلومتری و با حداقل عرض ۱۲ متر می‌باشد گفت: با توجه به بررسی‌ها در دیگر مناطق استان و کشور از زمان اجرای نیوجرسی، کمترین تصادف منجر به فوت در راه‌هایی که حفاظ میانی نصب شده رخ داده و این امر نشانه بالا رفتن ایمنی محور‌ها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.
فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی(نیوجرسی) به وقوع می‌پیوست، از نوع رخ به رخ و به علت خروج از مسیر بود و بیشتر مواقع این تصادفات منجر به فوت می‌شد.

محمدی با تقدیر از زحمات شبانه روزی اداره راهداری این شهرستان در زمینه خدمت به مردم و فعالیت های مثبت این نهاد طی دو سال گذشته تأکید کرد: اکنون این عملیات در محور ارتباطی و پرتردد شهر لیکک به بهبهان استان خوزستان در حال اجرا است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: