« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
به همت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛
همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) آیین گرامیداشت روز جوان در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوان مظهر شادابی ، نشاط و انرژی است و نقش مهمی در توسعه و سازندگی کشور دارند.

آیین گرامیداشت روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در یاسوج برگزار شد

حسنعلی عزت خواه ، جمعیت جوان را سرمایه ای ارزشمند برای هر کشوری دانست وگفت:در طول هشت سال دفاع مقدس نیز جوانان بودند که با رشادتهای خود مملکت را سربلند و مایه عزت ایران در دنیا شدند.

وی با بیان اینکه امروز جوان ایرانی در عرصه های علمی و فناوریهای دانش بنیان حرف اول را می زنند گفت: دشمن امروز به دنبال این است که با هر ترفندی جوانان را نسبت به انقلاب و کشور دلسرد کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان در پایان گفت: حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان است که امید می رود جوانان عزیز با عزمی راسخ بیش از پیش برای اعتلای کشور ، اسلام و انقلاب تلاش مضاعفی داشته باشند.

مشاور جوان مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: جوانان مظهر انرژی و نشاط در جامعه هستند و آموزش وپرورش در همه برنامه ریزی ها نگاه خاصی به مسئله جوانان دارد.

علی سینا بام زر افزود: جوانان ایران زمین دارای ظرفیت‌های شاخص و تحول‌افرینی هستند که باید بستر برای به ظهور رساندن استعدادهای آنان بیش از پیش فراهم شود.

علی سینا بام زر با بیان اینکه مسئولان باید جوانگرایی را نه در شعار بلکه در عمل سرلوحه کارهای خود قراردهند و از تواناییهای جوانان بیشتر استفاده کنند بیان کرد: جوانان ایرانی از استعداد بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر فرصت های بیشتری در اختیارشان قرار داده شود یقینا در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد.

در پایان این آیین از جوانان نخبه در زمینه های مختلف علمی با اهدای لوح تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: