« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
عصر امروز انجام گرفت؛
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد و فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و جمعی از پرسنل این فرماندهی با همکار انتظامی خود در بستر بیماری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد و فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و جمعی از پرسنل این فرماندهی با "سید خدا رحم سپهر" همکار انتظامی در بستر بیماری دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در ابتدای این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای این همکار با چشمان پر از اشک به خبرنگار ما گفت: نمی توانم سخن بگویم.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار گفت: تلاش شبانه‌روزی مأموران فراجا و دیگر نیروهای مسلح قابل تقدیر است و امنیت امروز شهرستان بهمئی و کشور حاصل جانفشانی‌ های این جوانان است.

سرهنگ محمدی سیرت با اشاره به عملکرد فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بهمئی، افزود: این عملکرد بیانگر کارنامه‌ای موفق در اقدامات پیشگیرانه و مقابله با برهم‌زنندگان امنیت مردم و انجام مأموریت‌های متعدد و رویارویی هوشمندانه با قانون‌شکنان است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش نیروی انتظامی حفظ امنیت کشور و ادامه دادن راه شهدا است و نیروهای مسلح و پلیس مظهر صلابت و اقتدار هر کشوری هستند.

سرهنگ محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای این همکار "سید خدارحم سپهر " گفت: از هیچ کوششی برای سلامتی ایشان دریغ نخواهیم نکرد.

عکس و گزارش از سامان خوب زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: