« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
آوای رودکوف؛
زمان و مکان اجرا و شروع 3 برنامه روز قدس ، عید سعید فطر و دسته روی عزاداری شهادت امام علی (ع)در بهمئی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه شهر لیکک در جمع مسئولان و برنامه ریزان برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی این شهرستان با تقدیر از مردم این دیار در استقبال از اولین شب از شب های لیالی قدر گفت: اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی ره پشتوانه عقلی، شرعی، عرفی و امنیتی دارد و امام امت با این نام‌گذاری، توجه مسلمانان جهان را به موضوع فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها جلب کرد و امروز شاهد حضور مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس در کشور‌های اسلامی و آزادی‌خواه جهان هستیم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اهمیت موضوع قدس امسال با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در حالی در بیست و سومین روز از ماه رمضان مصادف با ۲۵ فروردین در شهر‌ها و روستا‌های کشور برگزار می‌شود که روند تحولات سرزمین‌های اشغالی نویدبخش آزادسازی قدس شریف و فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر ویژه برنامه های عید سعید فطر ، عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین علی ع و روز جهانی قدس ، در این نشست با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است افزود: روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال هم با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی راهپیمایی این روز با شکوه هر ساله و حتی بیشتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این جلسه ، با اشاره به آمادگی همه نهادها و ادارات برای برگزاری 3 مناسبت مهم این روزها از جمله برنامه روز قدس ، عید سعید فطر و دسته روی عزاداری شهادت امام علی ع در بهمئی گفت: همه مردم شهرستان بهمئی به عنوان وظیفه دینی و شرعی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز، جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می‌شود را محکوم خواهند کرد.

علی محمدی با بیان اینکه ، در شهرستان بهمئی هم هر ساله این راهپیمایی باشکوه و عظمت برگزار شده است افزود: همانگونه که مردم شهرستان در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس ، عید سعید فطر و عزاداری شهادت حضرت امام علی ع هم شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم در این جلسه ، حضور همه ادارات و نهادها با اعضای خانواده ، فضاسازی لازم و دعوت از جامعه را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی ادارات و هماهنگی های لازم تاکید کرد و گفت: باید اقشار مختلفِ مردم ، بویژه ورزشکاران، بسیجیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

عبدالله حبیبی منش انسجام بیشتر و وحدت لازم را در برگزاری ویژه برنامه های مناسبتی و دینی مذهبی خواستار شد و گفت : سهل انگاری در کم کاری برای اجرای برنامه های ملی و مناسبتی پذیرفتنی نیست.
در این جلسه اعضا ، برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها گفتگو و تبادل نظر کردند.

بر پایه این گزارش؛

زمان و مکان اجرا و شروع 3 برنامه روز قدس ، عید سعید فطر و دسته روی عزاداری شهادت امام علی ع در بهمئی مشخص شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی راس ساعت 10:45 دقیقه صبح جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ از میدان بسیج ، واقع در روبروی شهرداری لیکک به سمت میدان مرکزی شهر و میعادگاه نماز جمعه بهمئی برگزار می‌شود.

مراسم دسته روی و عزاداری عمومی و مردمی به منظور گرامیداشت شهادت مولی الموحدین حضرت علی ع روز چهارشنبه 23 فروردین ماه 1402 از روبروی حوزه بسیج ثارالله واقع در میدان مرکزی به سمت خیابان رهبری و محل تجمع در مسجد شهیدان جشان زاده خواهد بود.

مراسم عید سعید فطر هم همزمان با سراسر کشور در محل روبروی پارک شهدای گمنام شهر لیکک ، جنب مسجد شهیدان جشان زاده برگزار می شود.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: