« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند:
نماز عبادی سیاسی جمعه دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه دیشموک در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته گفت: ١۶مرداد ۵۸ برابربا ١٣ رمضان وقتی حضرت امام در پیامی برای مسلمانان جهان صادر کرد برای اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در روز دفاع از آرمان فلسطین باشد هیچ کس فکر نمیکرد بعد از ۴۰ سال این مسأله که یک مساله جزیی و دولتی در زمان خودش بود جهانی شود.

آقای رئیس جمهور لطفا مدیران مدعی و ناکارامد استان را برکنار کنید/همه ی امورات به سیاسیون  واگذار شده !/فیشهای نجومی و چند ده میلیونی گاز مردم را کلافه کرد

حجت الاسلام علی اکبر راوند افزود: مساله فلسطین به مساله انسانی و اسلامی ومساله اول جهان اسلام شود و این رهبر انقلاب اسلامی بود که با بینش اسلامی و با بصیرت بالا و ، بالا و با قلم الهی خودش چند خژ بیشتر ننوشت می بینیم بعد از حدود ۴۰ سال نه تنها در کشور اسلامی در قلب کشور آمریکا و اروپا مردم در حمایت از فلسطین و آرمان فلسطین به خیابان میآیند با وجود اینکه مسلمان نیستند اما انسانند با این پیام امام و بعد از ایشان مقام معظم رهبری اجازه ندادند قدس مرکز رژیم غاصب اسرائیل شودو قتی ما می بینم بحران در درون رژیم صهیونیستی تزلزل و عدم ثبات در مدیریت رژیم اینها را میبینیم و این تجمع چند صد هزار نفری در سرزمین های اشغالی حاکی از آن است.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: که نشانه های نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش آشکار شده و انشا الله همه ما دنیای بدون رژیم غاصب و کودک کش را خواهیم دید.

حجت الاسلام راوند ادامه داد: نکته بعدی اینکه رئیس جمهور محترم پرتلاش و انقلابی در سطح کشور و در سطح بین الملل کارهای خوبی داره صورت میگیردو رو به جلو حرکت میکنیم اما در استان ما متأسفانه برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد در استان ما باعث شده کار های که رئیس جمهور انجام میدهد دیده نشود و امید مردم را کم رنگ می کنند.

وی خاطر نشان کرد؛ اینکه سفر دوم رئیس جمهور در آینده نزدیک در استان ما اتفاق میافتد این اتفاق خوبی است و یکی از کارهای خوب دولت همین سفرهای های استانی است ما از رئیس جمهور محترم و انقلابی که آرمانهای انقلاب را هر روز زنده تر از دیروز میکند انتظار داریم که عملکرد مسئولان ارشد استان و مدیران کل را مورد بررسی قرار دهد.

حجت الاسلام راوند بیان کرد؛ نخبگان، دلسوزان، کسانیکه دل در گروی این انقلاب دارند خانواده محترم شهدا ازبعضی مدیران و مسولان استانی و مدیران میانی گلایمند هستند به این خاطر که همه امورات به سیاسیون  واگذار شده حتی مدیران مدارس را  با اجازه سیاسیون و افراد غیر دولتی انتخاب میشوند.

نخبگان، دلسوزان، کسانیکه دل در گروی این انقلاب دارند خانواده محترم شهدا ازبعضی مدیران و مسولان استانی و مدیران میانی گلایمند هستند به این خاطر که همه امورات به سیاسیون واگذار شده حتی مدیران مدارس را با اجازه سیاسیون و افراد غیر دولتی انتخاب میشوند.

ایشان گفتند: خدمات به مردم کم تر صورت می گیرد سیاسیون و غیر دولتی ها دنبال اغراض شخصی خود هستند دنبال رای خود هستند دنبال طرفدارانشان هستند به همین خاطر شایسته سالاری در این استان از بین رفته است ما از رئیس جمهور در سفر به این استان انتظار داریم که عملکرد مسئولین را مورد بررسی قرار دهد اینکه در دیشموک مسئولین استانی و کشوری غیر از بنیاد مستضعغان حضور پیدا میکنند و وعده میدهند و هیچ وعده ای عملی نمی شود باعث بدبینی این مردم انقلابی این مردمی که اینجوری ای در مراسمات شرکت میکنند و از ارمانهای انقلاب دست بردار نیستند این مردم نگرانند.

امام جمعه دیشموک گفت: به همین خاطر و برای اینکه امید به این استان برگردداز طرف مردم از رئیس جمهور محترم تقاضا مندم که نسبت به این استان نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی گفت: یکی از مسائلی که چندین بار تذکر دادیم ولی مسئولین توجه نکردند مسأله آرد مردم است آیا این باید چند بار از تریبون گفته شود آیا باید آردی که ۴۸ هزار تومان است با قیمت ۷۵ هزار تومان بدست مردم برسد ۴۸ هزار تومان با ۷۵ هزار تومان چقد ر اختلاف قیمت دارد چرا به این مردم علام شود چرا مسئولین توجه نمی کنند چرا باید مردم سر از خوزستان در بیاورد و کس پاسخگو نباشد سازمان جهاد کشاورزی و ادارات زیر مجموعه اش باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام راوند اشاره کرد: بحث فیشهای نجومی گاز است و مردم معترضند در این بخش در یک دور ۶۰ یا ۷۰ روزه فیش گاز برای مردم اومده ۱۴ میلیون تومان فیش گاز ۱۰ میلیون .آمد فیش ۸ میلیونی در این منطقه که اکثر مردم تحت حمایت کميته و بهزیستی هستند اکثراً کارگر هستند از کجا ۱۴ میلیون پول را با ۷۰ روز پرداخت کند این افراد کم نیستند که باید بالای وام تا میلیون پرداخت کنند یاباید وام بگیرند و اگر وام پبدا شود  ضامن ندارند از مسئولین مربوطه مسئولین نظارتی و امنیتی انتظار داریم به مسئله فیش های گاز ورود کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: