« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند:
نماز عبادی سیاسی جمعه دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته گفتند:وماضيه الحياة الدنيا الألهو ولعب وان الدار الآخرة هى الحيوان لو كانوا تعلمون "این زندگی دنیا چیزی جز سرگرمی و بازیچه نیست و اگر بدانید زندگی حقیقی همان سرای آخرت است"

دیشموک در سفر دوم رئیس جمهور بهتر دیده شود/بیش از هفت سال است که مردم این شهر؛ آب شرب مناسب ندارند /در حوزه راه های روستایی مردم گرفتارند

حجه الاسلام راوند با اشاره به بیانات رهبرحکیم و فرزانه انقلاب در دیدار با معلمان گفت:معلمان پرورش دهندگان جواهرقیمتی نسل نو جوان و جوان و معماران آینده کشور وجامعه هستند.

وی افزودند:ارزش و اهمیت پرورش نسلی آگاه و عالم ،اهل فکر و منطق ،مومن با اراده و برخوردار از اخلاق اسلامی و تعهدات ملی برای ساختن آینده کشور با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست .

خطیب جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه :پنج هزارمعلم شهیدجلوه ای از سر بلندی جامعه معلمین در آزمونهای گوناگون در۴۵ سال اخیر هستند اظهار داشت:معلمان عزیز فرزندان ملت را همان گونه که برای فرزند خود آرزو دارند خوشبخت،سر بلند، عاقل با سواد و برخوردار از رفتار احترام بر انگیز بار بیاورند،که این مهم علاوه بر درس دادن با رفتار و کردار معلمان تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام راوند در ادامه افزودند:یکی از کارهای خوب این بحث رتبه بندی معلمان است لذا ازهمه کسانیکه شبانه روزی تلاش کردند تا این امر مهم اتفاق بیفتد تقدیر و تشکر می کنم .

امام جمعه دیشموک ؛ با اشاره به سفر رئیس جمهور عراق به ایران افزودند:عبد اللطیف رشید رئیس جمهور عراق هفته گذشته به ایران آمد در دیدار با رهبر حکیم انقلاب رهبر معظم فرمودند؛ حتی یک آمریکایی هم در عراق نباید بماند این جمله راهبردی و نگاه کلان به آینده منطقه است یک اصل رکنی و اولین محور همکاری بین ایران و عراق است.

وی تصریح کرد:هر قدر کشورهای منطقه و همسایه بتواند تعاملات و همکاریهای خود را بیشتر کنند امنیت منطقه افزایش می یابدو ورود نیروهای فرامنطقه به منطقه غرب آسیا کاهش پیدا می کند همکاری این دو کشور برای اخراج کامل آمریکا ازمنطقه ضروری است.

خطیب نماز جمعه دیشموک در ادامه اظهار داشت:در آیات قرآن و روایات  اسلامی ، حجاب ضرورتی از ضروریات دین و از واجبات الهی است لذا می طلبد تا خواهران مسلمان ما متوجه برنامه ریزی و شبهات دشمن باشند
و فریب نفوذ دشمن را نخورندو حجاب اسلامی را رعایت کند.

حجت الاسلام راوند گفت: در بودجه سفر رئیس جمهور محترم متاسفانه به این بخش توجه نشده در حوزه راه های روستایی مردم گرفتارند مردم انتظار دارند که به این بخش نگاه و توجه ویژه شود و مشکل راه ارتباطی روستاها که اصلی ترین نیاز مردم است برطرف شود تا بتوان سایر مشکلات را بررسی ومرتفع نمود.

ایشان در پایان اظهار داشت:در حوزه آب ،بیش از هفت سال است که مردم این شهر؛ آب شرب مناسب ندارند لذا ضروری  که مسئولین با پیگیری های لازم پروژه آب گندمکار را به سر انجام برسانند نا مشکل آب دیشموک و چاروسا برطرف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: