« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی خبر داد:
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی از اجرای طرح ترافیک طی یک روز اینده در شهر لیکک خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی گفت: با توجه به روکش آسفالت در خیابان های شهر لیکک و طرح هماهنگی های لازم از سوی شهرداری با پلیس راهور طرح ترافیکی را اجراء خواهیم کرد‌.

اجرای طرح ترافیکی محدود در شهر لیکک/جزئیات

سروان مهران رضا پور افزود: فردا از ساعت 6 الی 8 میدان قدس قیر پاشی اجراء میشود و دو ساعت بعد از قیل پاشی رووکش آسفالت را اجرائی میشود‌.

وی ادامه داد: طرح ترافیکی پلیس راهور بهمئی که مسیر خیابان امام از سمت میدان مرکزی به سمت میدان قدس از ( تقاطع خیابان امام و خیابان کشاوز ) مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: از سمت خیابان قدس ( تقاطع خیابان قدس و خیابان مولوی ) مسدود میشود.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی در خصوص جایگزین این مسیر ها گفت؛ مسیر جایگزین خیابان مولوی و گلستان۳ می باشد و خیابان امام از سمت بهبهان قبل از میدان قدس مسدود میباشد که مسیر جایگزین آن خیابان جانبازان میباشد.

رضاپور در خصوص زمان مسدودی مسیر ها گفت: به مدت دو ساعت مسیر ها مسدود میشوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی در پایان از همه مردم شریف شهرستان بهمئی خواست تا با خادمان خود در پلیس راهور نهایت همکاری را داشته باشند‌.

لازم به ذکر است: با پیگیری های شهردار جوان و رئیس پلیس راهور به جهت پیگیری دغدغهای و حق مردم شریف شهرستان بهمئی طرح آسفالت و خط کشی خیابان امام از میدان مرکزی تا میدان قدس اجراء میشود لذا به مدت چند روز انتظار همکاری و همیاری مردم شهرستان بهمئی را داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: