« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
تجلیل مدیر کمیته امداد منطقه یک یاسوج و مدیر آموزش وپرورش از مدیران مدارس همدل کمیته امددد منطقه یک یاسوج.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در نشستی که با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ومدیران مدارس همدل این نهاد برگزار شد،ضمن تبریک وبزرگداشت مقام وهفته معلم گفت، تعداد ۱۴۵ نفر از دانش اموزان تحت حمایت این اداره توسط تعدادی از مدیران نیکوکار وخیرخواه در سال جاری حمایت ودر این مدارس تحصیل می کنند.

حیدری با یادآوری اینکه بیش از ۲۲۷۰ دانش اموز ودانشجو تحت حمایت این اداره در مدارس ودانشگاههای مختلف مشغول به تحصیل هستنداز مدیران محترم مدارس ودانشگاهها بخصوص مدارس ودانشگاههای غیردولتی،غیرانتفاعی وخصوصی درخواست نمود با حمایت دانش آموزان ودانشجویان ایتام ونیازمند این نهاد را در امورات فرهنگی یاری کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیروتشکر از مدیر محترم اموزش وپرورش شهرستان بویراحمد وهمین طور مدیرکل این سازمان که همکاری ویژه در مناسبت های مختلف ملی بویژه جشن های ملی نیکوکاری،عاطفه ها دارند خواستار پذیرش حامی از طریق تمامی فرهنگیان استان برای ایتام و فرزندان محسنین شد.

حیدری از تمامی فرهنگیان بزرگواری که در ماه رمضان سال جاری کفالت ایتام راپذیرفتند صمیمانه تشکرکرد وهمچنین از مدیریت محترم اموزش وپرورش بخاطر لحاظ نمودن امتیاز برای معلمان واساتیدی که همکاری نزدیکی با کمیته امداد داشتند نیز سپاسگزازی نمود وگفت یقینا لحاط نمودن امتیاز برای فرهنگیانی که در گسترش فرهنگ خیر واحسان همکاری دارند علاوه بر نهادینه کردن این فرهنگ قرانی و امورات خیر از اسیبهاومعضلات اجتماعی نیز جلوگیری می نمایند.

رئیس امداد منطقه یک یاسوج در پایان گفت،هر مدرسه میتواند یک مرکز نیکوکاری باشد وبا حمایت های خیرخواهانه فرهنگ خیر واحسان را از مدارس شروع ونهادینه نمایند چراکه شالوده اولیه هر جامعه در تمامی امورات مدارس میباشندکه اگر از ابتدا بذری درست کاشته شود جامعه به بهترین وجه ممکن به بار می نشیند وهمه ما باید قدردان معلم وجایگاه و تاثیر گذاری ان در اجتماع باشیم.

دلشاد مدیر اموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر وتشکر از حمایتهای،فرهنگی،اشتعال،درمان و مشارکت در امورات خیر بخصوص برای دانش اموزان ودانشجویان که سرمایه های اصلی جامعه هستندگفت؛ بسیاری از مدیران ارشد استانی وکشوری از بدنه این نهاد حمایتی وبا حمایتهای کمیته امداد در سمت های مختلف مشعول به خدمت به مردم هستند که خود بحمدالله به حامیانی برای ایتام ونیازمندان شده اند.

کورش دلشاد با یاداوری اینکه بیش از ۷۰ هزار دانش اموز در مدارس شهرستان بویراحمد در حال تحصیل هستند،گفت؛ امن ترین مکان برای دانش اموزان بعد از خانواده مدارس هستند چرا که معلمان با دلسوزی تمام از دانش آموزان مراقبت و در تعلیم وتربیت انان کوتاهی نمی کنند که اولیا در زمان بیماری کرونا به این موضوع اذعان داشتند .

مدیر اموزش وپرورش شهرستان بویراحمد از مدیران مدارس خواست تادر طرح مدیران همدل و همچنین تشکیل مراکز نیکوکاری مدارس فعال شوند تا علاوه بر گسترش فرهنگ خیر ونیکوکاری زمینه رفع مشکل دانش اموزان نیازمند نیز فراهم شود.

درپایان این مراسم از مدیران دعوت شده مدارس همدل که با کمیته امداد منطقه یک یاسوج همکاری داشتند تجلیل ولوح سپاس به انان اهداشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: