« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
در سه هفته اول اردیبهشت محقق شد؛
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده در سه هفته اول اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید زکریا تقوی‌نژاد رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده در سه هفته اول اردیبهشت ماه خبر داد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده گفت: از جمله برنامه‌های اجرا شده در سه هفته اول اردیبهشت ماه امسال، می‌توان به تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی در مدارس شهرستان و عموم مردم شهرستان، بازدید مدارس به مناسبت هفته مشاغل از کتابخانه شهید باهنر، برپایی نمایشگاه کتاب از منابع موجود در کتابخانه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در کتابخانه‌های شهرستان، برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه‌ای و همکاری با آموزش و پرورش شهرستان جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مدارس به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم نام برد.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد: امروزه کتابخانه‌های عمومی با ایجاد بسترهای جدید به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در توسعه فرهنگی و پرکردن شکاف اطلاعاتی مردم فعالیت می‌نمایند و دسترسی آزاد به منابع، برقراری ارتباط با مراجعه‌کنندگان و ارائه خدمات بهتر با برنامه‌ریزی و طراحی خدمات جدید ازجمله راهکارهای است که در سال‌های اخیر موجب شده تا کتابخانه‌ها از شیوه سنتی خود فاصله بگیرند.

تقوی‌نژاد افزود: در کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده برنامه‌های متنوعی در هر ماه با موضوع‌های مختلف با هدف ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای اعضای کتابخانه، اجرا می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: