« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از شناسایی و دستگیری ۱۹ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ فرزین جمشیدی در خصوص نزاع دست جمعی گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به نزاع دست جمعی در خیابان جلوی پارک شهر لیکک گزارش شد بلافاصله تیم‌های انتظامی پلیس و دیگر نیرو‌های امدادی، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

عاملان نزاع دسته جمعی در بهمئی دستگیر شدند+جزئیات

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در کم‌ترین زمان ممکن افراد را شناسایی کرد و ۱۹ نفر از عوامل این درگیری را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی دادند.

سرهنگ جمشیدی افزود: بسیاری از نزاع‌ها و درگیری‌ها حاصل بی اطلاعی برخی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی مردم در جامعه ندارند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش اضافه کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که بی‌تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی در پایان عنوان کرد: با بیان اینکه پلیس با هرگونه ایجاد نا امنی به شدت و با قاطعیت برخورد می‌کند اضافه کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه نزاع و درگیری را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
0
انتظار می رود اشد مجازات اعمال شود تا دیگر امنیت وآرامش مردم تهدید نشود وجای بس تاسف وتاًثر دارد ورواست به حال این جماعت خون گریست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: