« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
رودکوف ورزشی؛
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی درباره برگزاری انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد ارائه داد.
منبع: ورزش سه

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص برگزاری انتخابات بعد از لغو در روز شنبه و با ۷۲ ساعت تاخیر گفت: دو دستگاه صلاحیت کاندیدا را برای ریاست هیئت فوتبال را رسیدگی می‌کنند، اینکه چیزی به عنوان فساد و مسائل جانبی مطرح شود این دستگاه‌ها رسیدگی می‌کنند و به خصوص در مورد استان کهگیلویه و بویر احمد مفصل با این مجموعه‌ها صحبت داشتم چیز قابل احصایی که عنوان کنند به ما ارائه ندادند و به همین خاطر هم ما انتخابات‌مان را برگزار کردیم.

دو توصیه رئیس فدراسیون فوتبال کشور به مردم و خداداد افشاریان

وی در ادامه گفت: مرجع رسیدگی به این مسائل فدراسیون فوتبال نیست. دستگاه‌های مربوطه در مورد آقای افشاریان چیزی را متوجه ایشان ندانستند و هر دو تایید کردند. زحمات آقای پرویز موسوی را از نزدیک دیده‌ام و شاهد بودم که ایشان زحمات زیادی کشید، ورزشکار را کمک کرد، ساخت و چک داد که اذیت‌ها و گرفتاریی‌هایی برای او درست شد و نسبت به او بی‌مهری شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: توصیه به همه استان کهگیلویه و بویر احمد این است که به فکر سازندگی و برنامه‌ریزی برای مجموعه فوتبال استان باشید. از آقای افشاریان به عنوان رئیس هیئت فوتبال انتظار دارم که حضور فیزیکی بیشتری در استان داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: