« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر دهدشت نیازمند احداث بیمارستان تامین اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید علی احمدزاده در دیدار با حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت در خصوص احداث بیمارستان این شهر گفت: هنوز وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان در شهر دهدشت به توافق نرسیدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اصرار داریم که بیمارستان مستقل تامین اجتماعی احداث شود و دلایل زیادی مبنی بر ساخت این بیمارستان در دهدشت داریم.

وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی معتقد است که منطقه استعداد بیمارستان را ندارد اما این موضوع صحت ندارد و منطقه استعداد ساخت بیمارستان را دارد.

دکتر احمدزاده افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه در دور دوم سفر دولت به استان مصوب و سازمان تامین اجتماعی در دهدشت بیمارستان احداث کند، همچنین وزارت بهداشت نسبت به تکمیل آن اقدام کند که باید ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها در سفر دولت خبر داد و افزود: برخی از این پروژه‌ها توسط رئیس جمهور و وزارء کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: