« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در مراسم ارتحال امام خمینی(ره):
مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (س)، با سخنرانی حجت الاسلام اندرزیان در مصلی امام خمینی لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام امرالله اندرزیان در مراسم سی و چهارمین سالگرد حضرت امام خمینی در شهرستان لنده گفت:امام در همه ی زمینه ها سرآمد بود ؛ در فقه فلسفه و عرفان نظری سر آمد؛ او یک مرجع انقلابی یک فقیه انقلابی و یک فرمانده نظامی در دفاع مقدس بود که همه جبهه ها را رصد می کرد فرمان می داد و امید آفرینی می کرد.

امام خمینی یک مرجع و فقیه انقلابی و یک فرمانده نظامی بود / دشمن در پی قبح زدایی از ناهنجاریهاست

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج اظهار داشت:امام خمینی (ره) اولین بار هسته های مقاومت را با تشکیل حزب الله لبنان در سراسر دنیا بوجود آورد.

ایشان با توجه به مردم سالاری دینی حضرت امام گفتند:مردمداری و توجه به مردم از تشکیل کمیته امداد تا حساب صد امام و همه و همه  از یادگاران امام (ره)بود.

حجت الاسلام اندرزیان گفت:امام خمینی(ره) در سال های پربرکت زندگی خویش ضمن مبارزه با طاغوت زمان به همگان درس پایندگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی را آموخت و هرگز نگفته کوتاه بیایید و تسامح و تساهل به خرج بدهید زیرا هر کجا کوتاه آمدیم شکست خوردیم .

وی با بیان اینکه هسته های مقاومت در زمان امام شکل گرفت اظهار داشت:امام فرمودند با تشکیل هسته های مقاومت حزب الله در سراسر جهان اسرائیل را از خوی اشغالگری خود پشیمان کنید.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت:امام با افق دیدی ژرف و جهانشمول نه فقط جامعه سیاسی ایران که سراسر ملتهای جهان را هدف قرار داد و با ورودی مقتدرانه به عرصه روابط بین‌الملل کلان ـ نظام و ایجاد یک سنگر مقاومت ایدئولوژیک، به رویارویی با عظیم‌ترین کانونهای قدرت و ثروت جهانی پرداخت.

ایشان تصریح کرد:امام در طول مبارزات و رهبری ملت  اول و آخر را ترسیم کرده و شهدا پیام امام را به خوبی گرفتند.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در ادامه اظهار داشت:اگر چه بعضی ها هنوز  انقلاب اسلامی را نفهمیدن و درک نکردند اما  دشمنان ما  هدف امام و انقلاب را فهمیده و برای سلطه و حضور در کشور این کارها را انجام می دهند:

 ناامید کردن مردم

 وعده فقر و فلاکت

 قبح زدایی از ناهنجاریها مثل فساد و فحشا

 ایجاد اغوا و گمراهی خصوصا در خواص

 استفاده ابزاری از دین

رواج فساد و فحشا

تقویت روحیه نفاق و دوگانگی

ترویج دنیا طلبی

ترویج اندیشه های سکولاریسم و بی دینی

برجسته نمودن مشکلات بله مشکل داریم اما کارهای بزرگی کردیم که حاصل آن را می بینید.

ترویج لقمه حرام مثل قاچاق

دو قطبی نمودن جامعه

بزک نمودن چهره آمریکا

ترویج ثروت و قدرت

ترویج ایران شاهنشاهی و سلطنتی

نفوذ در دستگاهای حساس کشور و حتی مسولین

حجت الاسلام اندرزیان در پایان گفت:عده‌ای دنبال باج دادن به آمریکا هستند؛ آمریکا خودخواه است و خواسته‌هایش سیری ناپذیر است و ما نباید در برابر دشمن کوتاه بیاییم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: