« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خبر داد:
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: هشتمین فضای آموزشی در طی یکسال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: هشتمین فضای آموزشی در طی یکسال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از هشتمین فضای آموزشی بهمئی در یکسال اخیر/تصاویر

مسعود فرحبخش با بیان اینکه این فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان بود گفت: این مدرسه در روستای کل جمشید بهمئی به نام شهید مصطفی خمینی نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه امروز هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد از مسیر مدرسه به اینجا رسید، تاکید کرد: با توجه به رویکرد کشور در زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری، ضرورت ساخت مدارس جدید دوچندان شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: آینده کشور از آن جوانان است و در دوران شکل‌گیری انقلاب و حوادث بعد از آن مانند جنگ تحمیلی این جوانان بودند که کشور را اداره کردند و پیشرفت‌های هسته ای، موشکی، پزشکی، نانو و سایر موارد همگی حاصل تلاش جوانان این مرزو بوم است و باید بستر آموزش و تحصیل برای این قشر بهتر از گذشته فراهم شود.

فرحبخش در پایان با بیان اینکه در طول یکسال اخیر این هشتمین فضای آموزشی می باشد که به بهربرداری رسیده است  از زحمات و پیگیری های نماینده مردم ، مساعدت های ویژه مدیر کل آموزش و پرورش ؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان و فرماندار شهرستانبهمئی تقدیر و تشکر نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: