« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خبر داد:
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از کسب ۲۴ رتبه برتر در مرحله استانی در مسابقات قرآن عترت توسط این دانش آموزان خبر داد

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از کسب ۲۴ رتبه برتر در مرحله استانی در مسابقات قرآن عترت توسط این دانش آموزان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف انس و ترویج فرهنگ قرآن و نماز در بین دانش‌آموزان ، در مرحله استانی برگزار شده و نفرات منتخب آن به مسابقات کشوری راه یافتند.

24 رتبه استانی ره آورد تلاش دانش آموزان بهمئی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

مسعود فرحبخش ضمن تقدیر از زحمات خانواده‌های دانش‌‌‌آموزان، مدیران ، معاونین ومربیان پرورشی مدارس ،مدیریت واساتید دارلقران امام رضا (ع)آموزش وپرورش در فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری دانش آموزان، گفت: فراهم کردن بستر حضور دانش‌آموزان، در جشنواره بزرگ قرآن، عترت و نماز راهی جذاب و ملموس برای گرایش دانش‌‌‌آموزان به معنویات و موضوعات دینی است.

این مقام مسئول افزود: بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز در مسابقات منطقه بصورت حضوری به رقابت پرداختند که از ۵۰نفر از دانش‌آموزانی که در مسابقات استان شرکت کردند، 24 نفر از آنان حائز رتبه استانی شده و ۱۴نفر نیز به مسابقات کشوری راه یافتند.

فرحبخش تأکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی راهی مهم برای ترویج انس با قرآن و کتب دینی در بین خانواده‌ها و دانش‌‌‌آموزان است و از این طریق می‌توان معنویات را پررنگ‌تر کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهئی در پایان با بیان اینکه دانش آموزان بهمئی در مسابقات فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشیدند و اسامی نفرات برتر به شرح ذیل اعلام کرد:

۱_ پژمان جویبار صحیفه سجادیه اول

۲-ابوالفضل چمبری مداحی اول
۳-احمدرضا وحدت اذان اول
۴-رامتین سجادی نیکو صحیفه سجادیه اول
۵-فاطمه سعادت نهج البلاغه اول
۶-اکرم جان افراهیان احکام اول
۷-کلثوم افراز نهج البلاغه اول
۸-اسماء باکنده نهج ابلاغه اول
۹-فاطمه پایا احکام اول
۱۰-حسین حق طلب انشاء نماز دوم
۱۱-امیرمهدی نصیری مداحی دوم
۱۲-آتوسا رخشانیا نهج البلاغه دوم
۱۳-سید یاسین موسوی اذان سوم
۱۴-امیررضا نویدکیا نهج البلاغه دوم
۱۵-محمد مهدی نصیری مداحی سوم
۱۶-داوود جرست مداحی سوم
۱۷-امیررضا زارع نهج البلاغه سوم
۱۸-اشکان جاوید انشاء نماز سوم
۱۹-حمیدرضا جشنی احکام سوم
۲۰-حمیدرضا جوشن قرائت سوم
۲۱-ثریا رخشان نیا نهج البلاغه سوم
۲۲-فاطیما جشان زاده صحیفه سجادیه سوم

23-پریا شجاعی انشاء نماز سوم

۲۴-اکرم جان افراهیان دعاخوانی دوم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: