« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند:
نماز عبادی سیاسی جمعه دیشموک به امامت حجت الاسلام علی اکبر راوند اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه دیشموک در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با دانشمندان هسته ای گفتند:بومی شدن صنعت هسته ای علیرغم تمام سنگ اندازی های دشمنان،شکست یزرگ انان و یک رویداد بی نظیر بود.

20 سال تعلل در اجرای یک طرح کشاورزی/ دولت با مدیران بی انگیزه ؛ کم کار و منتصب سیاسیون وغیر دولتی ها برخورد کند

ایشان در ادامه افزودند: بومی شدن صنعت بسیار مهم هسته ای نشانه ناکامی غرب و تحقیر غرب گرایانی است که درصدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید درکشوربودند.

حجت الاسلام راوند بیان کردند:نقش صنعت هسته ای و دستیابی ایران به دانش هسته ای که یک دانش صف شکن و بن بست شکن است که ابطال و نادرستی نظریه ((مانمی توانیم)) را بیش از پیش نمایان میکند.

امام جمعه دیشموک در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکایی مثل ونزوئلا و نیکاراگوئه و کوبا که سالهاست حیات خلوت امریکاهستند بیان کردند :دولت مردمی در ارتباط با سایر کشور ها و انعقاد توافق نامه های بین المللی گام بزرگی در جهت بهبود اقتصاد کشور بر داشتند که قطعا در آینده مردم اثرات آنرا خواهند دید.

ایشان در ادامه افزودند: نگاه منفی ملت ها و دولتهای این کشورها به سیاست های قلدر مآبانه آمریکا بستری را برای نزدیکی ایران به این پهنه جغرافیایی فراهم آورده است .

حجت الاسلام راوند با اشاره به سند راهبردی 25ساله ایران و ونزوئلا تصریح کردند:این سند و درکنار آن تقویت روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای بولیوی ،نیکاراگوئه و اکوادور باعث تحکیم ائتلاف محور ضد آمریکایی در حیاط خلوط آمریکاشد .

حجت الاسلام راوند در ادامه با اشاره به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی ره وتبریک هفته جهاد کشاورزی ،از خدمات این نهاد در منطقه انتقاد کردند و گفتند:شغل اکثر مردم منطقه کشاورزی است ولی متاسفانه مشکلاتی دارند که باعث شد این نوع کشاورزی فقط تلف کردن وقت و هزینه باشدچرا که کشاورزی در این منطقه سنتی است و مبتنی بر کار دانش بنیان نیست و مسئولان به شعار سالها و دستورات مقام معظم رهبری نسبت به تولید توجهی ندارند.

ایشان در ادامه گفتند : بیش از 20سال است که یک طرح کشاورزی در این منطقه مورد مطالعه قرار گرفت و بودجه هایی هم تخصیص دادند ولی کاری انجام نگرفت طرحی که میتوانست مشکل اشتغال ای منطقه را حل کند و آسیب ها راکمتر کندو باعث خارج شدن این منطقه از بن بست شود که نیازمند توجه مسئولین است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام محمد تقی ع و بیان سخن ایشان که میفرمایند :"دیدار وارتباط با دوستان باعث شادابی و زیادی عقل میشود"گفتند:دوستی با بندگان صالح گرایش به سمت رحمت الهی است و ترک دوستی با افراد ناصالح گریز از خشم وغضب پروردگار است .انسان اهل گناه مورد غضب خداوند است چون ایمان ندارد چون از ولایت اهلبیت در زمان انجام گناه خارج است . امام جواد ع میفرمایند : هر کس در راه خدا دوست وبرادر پیدا کند خانه ای در بهشت بدست آورده است.

امام جمعه دیشموک در ادامه با اشاره به یکم ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی وحضرت فاطمه بیان کردند:این ازدواج نمونه ای از ازدواج اسلامی است خواستگاری آن نمونه بودو مهریه حضرت زهرا س الگویی برای پیوندهای امروزی است،تربیت نمونه فرزندان ،قناعت و دوری از اشرافی گری وساده گیری بهترین بانوی دنیا از دیگر خصوصیات دینی و بارز این ازدواج است و رضایت خداوند و رسول ایشان در این پیوند آسمانی ملاک بود .

حجت الاسلام راوند در ادامه با اشاره به صحبت رئیس جمهور در آذربایجان که گفتند:"به حاشیه راندن مدیران بی انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است "بیان کردند: در این استان مدیران بی انگیزه وخسته کم نیستند و امیدواریم که این مساله در سفردوم رئیس جمهور محترم به استان ما از اولویت ها باشد و با مدیران بی انگیزه و کم کار ی که توسط سیاسیون وغیر دولتی ها انتخاب شدندبرخورد شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات روستاهای بخش گفتند : مردم بعضی از روستاها با حضور در دفتر امام جمعه از نداشتن آب آشامیدنی گلایه دارند و گفتند که بیش از 20روزاست که آب آشامیدنی ندارند که نیاز است مسئولین منطقه ای و استانی برای رفع مشکل آب روستاهای نظیر پاتاوه رود سمه و سر پر اقدام فوری انجام دهند ومشکل این روستاها را حل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: