« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
در سومین جلسه شورای اداری لنده چه گذشت؛
سومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای شورای تأمین و اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سومین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

از توصیه های انتخاباتی فرماندار لنده تا ارائه راهکارهایی برای بزرگداشت هفته قوه قضائیه و تشکیل پایگاههای اوقات فراغت

سلامت انتخابات حق الناس است

فرماندار لنده در این نشست گفت:انقلاب اسلامی از آغاز نهضت با مشکلات جدی و موانع سرسختی مواجه بود و تمام تلاش دنیای استکبار و منافقین همواره به دنبال تحریف داشته‌ها و اندیشه‌های انقلاب اسلامی بوده است.

جلال دانش با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار داشت:نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده افزود:هفته قوه قضائیه برای همه ی ما وظیفه سنگینی ایجاد می کند بنا براین ضمن گرامیداشت ان باید به عنوان یک ظرفیت فرهنگی به آن نگاه کنیم.

وی از همه ی ادارات خصوصا ادارت فرهنگی خواست تا ضمن برپایی نشستی در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه به تبیین مقام شهید بهشتی و یاران مظلومش یپردازند.

فرماندار لنده همچنین در خصوص تشکیل پایگاههای اوقات فراغت دانش اموزان گفت:برای این مهم باید ستادی تشکیل گردد و بصورت مطلوب برنامه ریزی لازم انجام شود.

ایشان از ادارات فرهنگی خواست تا بصورت جزیره ای عمل نکنند بلکه با تعامل و هم اندیشی این ماموریت را به سرانجام برسانند.

فرماندار لنده در ادامه اشاراتی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در  اسفند ماه سال جاری داشت و گفت:انتخابات آینده مهمترین مسئله ای است که الان کشور درگیر ان می باشد و ما باید چهار رکن انتخابات شامل : سلامت انتخابات ؛امنیت انتخابات ؛مشارکت در  انتخابات و انتخابات رقابتی را مد نظر قرار دهیم.

رئیس شورای تامین شهرستان لنده اظهار داشت : سلامت انتخابات حق الناس است که حکم شرعی پشتش می باشد.

وی از دستگاه قضایی و واحدهای نظارتی خواست تا ضمن هشدار به نامزده های انتخابات و هواداران انها از ایجاد فضای انتخاباتی زود هنگام خوداری نمایند.

فرماندار لنده از دستگاهای اجرایی خواست تا از هر گونه حرکتی که شائبه ی سیاسی و انتخاباتی دارد خوداری نمایند.

از توصیه های انتخاباتی فرماندار لنده تا ارائه راهکارهایی برای بزرگداشت هفته قوه قضائیه و تشکیل پایگاههای اوقات فراغت

تکریم ارباب رجوع، اولویت دستگاه قضایی است

پیش از سخنان فرماندار لنده رئیس دادگستری شهرستان طی سخنانی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت:هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معماربزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است .

حجت الاسلام صادق انصاری پور اظهار داشت:قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است که کار کرد آن،تأثیر مستقیمی بر سایر ارکان نظام دارد، این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

وی افزود :یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمندو فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

رئیس دستگاه قضایی شهرستان لنده با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، اولویت دستگاه قضایی است گفت: برخورد ملایم و شایسته با مردم و تکریم ارباب رجوع همواره در دستور کار دستگاه قضایی قرار داشته است و تلاش کرده‌ایم عدالت را به بهترین شکل برقرار کنیم. 

ایشان با اشاره به خدمات انجام شده در ماههای اخیر اظهار داشت:انتشار لیست‌های منتشر شده در فضای مجازی اگر به‌درستی مدیریت نشده بود قطعاً مشکلات اساسی برای شهرستان حادث می‌شد که با برنامه ریزی مطلوب و اصولی جلوی بسیاری از مشکلات احتمالی را گرفته ایم و البته قطعا برخورد با هنجار شکنان سخت و محکم خواهد بود.

حجت الاسلام انصاری در ادامه با اشاره به مشکلاتی که صندوق های سرمایه گذار برای مردم ایجاد کردند گفت:با قاطعیت اعلام می کنم با شادی مردم شادیم و با ناراحتی مردم ناراحتیم و دادگستری شهرستان برای به نتیجه رسیدن پروندها لحظه ای پا پس نخواهد کشید و در راستای ایفای حقوق مردم کاملا مصمم هستیم.

وی از مدیران کانال‌ها و گروه‌های فعال در فضای مجازی خواست تا از نشر راهکارها و  انتقادهای سازنده به جای تخریب‌ها و مطالب خلاف واقع برای بیان دیدگاه‌ها استفاده کنند.

از توصیه های انتخاباتی فرماندار لنده تا ارائه راهکارهایی برای بزرگداشت هفته قوه قضائیه و تشکیل پایگاههای اوقات فراغت

اوقات فراغت، ايامي ماندگار و تاثيرگذار است

رئیس آموزش و پرورش لنده نیز در این نشست با بیان اینکه اوقات فراغت، ايامي ماندگار و تاثيرگذار است گفت:كارشناسان علوم تربيتي بر اين باورند كه استفاده بهينه و درست از اوقات فراغت تابستاني مي تواند به دوراني اثرگذار در زندگي حال و حتي آينده كودكان و نوجوانان مبدل شود. 

عبدالرحیم آهنجان اظهار داشت:تعداد 8 پایگاه اوقات فراغت در سطح شهر پیش بینی گردیده که از نیمه دوم تیرماه فعالیت خود را از سر می گیرند.

وی از ادارات فرهنگی خواست تا از موازی کاری با اموزش و پروش خوداری نموده و برنامه های وقات فراغت را با معاونت پرورشی این اداره هماهنگ کنند.

از توصیه های انتخاباتی فرماندار لنده تا ارائه راهکارهایی برای بزرگداشت هفته قوه قضائیه و تشکیل پایگاههای اوقات فراغت

تهیه وسایل سرمایشی برای موکب باب الحوائج

در انتهای این نشست محمد طلا میری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لنده بر ضرورت برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز شلمچه و برپایی موکب باب الحوائج شهرستان اشاره کرد و مهمترین مطالبه ی خود را تهیه وسایل سرمایشی با توجه به گرمای شدید عنوان کرد که مقرر شد در جلسه ای دیگر این موضوع طرح و مورد بررسی لازم قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: