« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
در جلسه مشترک مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی انجام شد:
جلسه مشترک رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با مسئول آموزش فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این جلسه که هادی منصوری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهمئی ، کارشناس مرکز هاشم چیره نژاد، جناب سروان صابری نسب مسئول آموزش نیروی انتظامی و همکاران ، در محل مرکز حضور داشتند موانع و مشکلات طرح آموزشی هر سرباز یک مهارت بررسی گردید.

بررسی روند اجرای طرح آموزشی سرباز مهارت در بهمئی

هادی منصوری با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای بر مهارت آموزی کارآموزان استوار است ،علاوه بر این بعد ازکسب مهارت های لازم باید بتوانند در بازار کار ورود کرده و حرفی برای گفتن در امر اشتغال زائی و کسب درآمد داشته باشند.

در این جلسه به بررسی مشکلات و راه حل ها پرداخته شد.

همچنین منصوری جهت اجرای بهتر این طرح، آمادگی و انعطاف برنامه آموزشی مرکز را در بحث زمان، مکان و طرح های آموزشی اعلام نمود.

در این نشست ، در خصوص ایجاد تعامل و همکاری در اجرای دوره های آموزشی در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای یا پادگان ( نیروی انتظامی شهرستان) اجرا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

جناب سروان صابری نسب مسئول آموزش نیروی انتظامی افزود: از همکاری خوب رئیس مرکز و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر کردند و خواستار همکاری بیشتر در بحث برگزاری هر چه بهتر برگزار کردن اجرای دوره های آموزشی سربازان وظیفه نیروی انتظامی را خواستار شدند و مقرر گردید در دوره های کوتاه مدت نظیر پرورش دهنده مرغ بومی، بکارگیری HSE در صنایع پیشرفته، کارآفرینی اجرا گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: