« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
مدیر اداره آموش و پرورش شهرستان بهمئی:
مدیر اداره آموش و پرورش شهرستان بهمئی در خصوص باز سازی مدارس این شهرستان گفت: از ابتدای مسئولیتم اولویت اصلی ام رسیدگی و بازسازی مدارس این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر اداره آموش و پرورش شهرستان بهمئی در خصوص باز سازی مدارس این شهرستان گفت: از ابتدای مسئولیتم اولویت اصلی ام رسیدگی و بازسازی مدارس این شهرستان بود.

مسعود فرحبخش گفت: شهرستان بهمئی ، جزء شهرستان های محروم محسوب میشود اما ما در این اداره در تلاش هستیم که امکانت را فراهیم کنیم که از ابتدای مسئولیتم در این خصوص تلاش های زیادی شد و امکانات خوبی دریافت کردیم.

وی از اختصاص ۲۰۰۰ متر ایزوگام به مدارس شهرستان بهمئی خبر داد گفت: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده ۲۰۰۰ متر ایزوگام به مدارس بهمئی اختصاص داده شد.

فرحبخش ادامه داد: بررسی کمبودات برق کشی فضاهای آموزشی شهرستان صورت گرفت و با ترتیب اولویت سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش و مدارس حضرت زینب و شهید بهشتی برآورد هزینه صورت گرفت و به اداره کل نوسازی ارسال گردید که در آنجا مورد موافقت صورت گرفت.

وی در پایان افزود: هر دو پروژه با پیگیری مدیر آموزش وپروش و مساعدت اداره کل نوسازی استان تامین اعتبار و به پیمانکار واگذار شده اند و انشااله از هفته آتی شروع به کار خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: