« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛
شورای اسلامی و شهردار شهر لیکک به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شورای اسلامی و شهردار شهر لیکک به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لیکک ، از همکاری و تعامل بسیار خوب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تقدیر وتشکر کردند.

جاوید ریحانی افزود: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای اجرای قانون بسیار اثرگذار بوده و از حساسیت و اهمیت خاصی در مسیر احقاق حقوق شهروندان برخوردار است.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی بر خدمتدهی بیشتر به شهروندان و جامعه هدف تاکید کرد.

شهردار شهر لیکک ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه و قدردانی از زحمات ، تعامل و همکاری رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بهمئی با شورای اسلامی شهر و شهرداری اظهار داشت : مجموعه شورا و شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد .

عباس مشیری تصریح کرد : دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود .

رضا بنیادداشت رئیس شورای شهر لیکک همکاری و پشتیبانی دادگستری شهرستان بهمئی در حوزه های مختلف و فعالیت های عمران شهری شایسته تقدیر است و خدمات صادقانه مجموعه دادگستری را ارزشمند توصیف نمود.

علیداد رگبار مقدم عضو شورای شهر لیکک افزود : شهرداری دستگاهی است که در شهر خدمات زیادی ارائه می دهد و از دستگاههای اجرایی خواهشمندیم با طمأنینه و آرام ش ما را حمایت کنند تا در این بستر امن و آرام با رضایت شهروندان پروژه های خود را به ثمر برسانیم .

جمشید زکی نژاد عضو دیگر شورای شهر لیکک در ادامه از زحمات و پیگیری های رئیس دادگستری و مجموعه شهرستان بهمئی و کمک به مجموعه مدیریت شهری و پیگیری برخی از پرونده ها درراستای احقاق حقوق شهروندان در جهت ارائه خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تشکر و قدردانی کرد.

محسن کوکب نژاد عضو دیگر شورای شهر لیکک در این دیدار ضمن تبریک هفته ی قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، بر همدلی و وحدت،تعامل و همکاری هر چه بهتر میان شورا و شهرداری و دادگستری تاکید نمودند.

وی بیان کرد: مجموعه شهرداری و شورا در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد.

عبدالرضا شجاعی نسب عضو دیگر شورای شهر لیکک گفت: دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود .

وی نقش دادگستری را در ایجاد امنیت پایدار نقشی اساسی دانسته و افزود: امنیتی که به الحمدلله در شهرستان شاهد وجود آن هستیم مرهون زحمات دادستان، رئیس دادگستری و کارکنان خدوم دستگاه قضایی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: