« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد:
مدیر و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن خیر مقدم گفت: اداره بنیاد شهید یکی از ادارات مهم و خدمتگذار به جامعه هدف است.

جاوید ریحانی خاطر نشان کرد؛ شهدا و ایثارگران با گذشت از جان عزیز خویش و آزادگان با تحمل مصائب و ایثارگری‌ های مختلف سبب شدند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلل موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند و در مسیر رشد و تعالی قرار داشته باشد.

وی با یادآوری این موضوع که همه مسئولان در هر رده و سمتی در نظام اسلامی مستمرا باید خود را مدیون شهدا بدانند، گفت: احساس دین کردن نسبت به شهدا و جامعه ایثارگران سبب خواهد شد تا انسان با همت مضاعفی به ایفای نقش در مسئولیت‌های مختلف به‌منظور رشد و تعالی نظام اسلامی بپردازد و بر همین اساس نباید از یاد شهدا غافل شد.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه آزادی، امنیت، آرامش و استقلال کشور در ازای خون شهدای عزیز محقق شده است، گفت: نباید فراموش کرد که مسئولیت‌ها، قدرت‌های ناشی از قانون و سمت‌ها همگی امانتی از جانب شهدا است و هر یک از مسئولان باید نسبت به عملکرد خود در مقابل شهدا پاسخگو باشند؛ چرا که بر اساس وعده الهی، شهدا زنده هستند و ناظر بر رفتار و عملکرد ما می‌باشند.

ریحانی در پایان از زحمات رئیس و مجموعه اداره بنیاد شهید تقدیر و تشکر کرد و بر خدمتگذاری به آن جامعه هدف تاکید کرد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی ، ضمن تبریک و تهنیت هفته قوه قضائیه، دکتر شهید بهشتی را بعنوان معمار دستگاه قضائی و پشتیبان عدالت و آزادی های مشروع و دارای شخصیتی ممتاز و بی بدیل و ویژگی هایی منحصر به فرد دانست و عنوان کرد؛ در طول تاریخ انقلاب اسلامی کمتر شخصیتی با این مختصات وجود داشته که بتواند مانند ایشان به فکر برقرای عدالت و دادگستری و احیاء حقوق عامه و همچنین تظلم خواهی و در نتیجه باعث بهبود نقش و جایگاه قوه قضائیه باشد.

سید نصرت الله سالاری خرم از زحمات رئیس دادگستری و مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: