« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
دبیر ستاد برگزاری دعای عرفه و عید قربان خبر داد:
دعای پرفیض عرفه روز چهار شنبه 7 تیر ماه ساعت 5 عصر در گلزار شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی در بهمئی برگزار می‌شود.

برگزاری دعای پرفیض عرفه در جوار شهیدان خوببه گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت شهادت حضرت امام محمدباقر(ع)به تشریح برنامه‌های اداره سازمان تبلیغات اسلامی بهمئی برای روز عرفه و عید قربان پرداخت.

مسئول ستاد برگزاری دعای عرفه و عید قربان در بحث دعا و نیایش گفت: ائمه و امامان معصوم(ع) ما بسیار اهل دعا و مناجات با خدا بودند و علمای ما نیز این سیره را مقید بودند که نمونه بارز آنها حضرت امام (ره) است که راز نیاز و مناجات وی بی‌نظیر بود.

وی به ذکر و برکات روز عرفه اشاره و افزود: این دعا، دعای حضرت امام حسین(ع) است و از جمله معروف‌ترین دعاها است و خواندن آن در در روز عرفه اجر زیادی برای مسلمانان دارد.

وی تصریح کرد: دعای عرفه را امام حسین(ع)در روز عرفه با گروهی از اهل‌ بیت خود با خشوع و تواضع خواند.

وی با اشاره به اهمیت دعای عرفه گفت: دعای عرفه دارای فرازهای بسیار مهم در معرفت به خدا و خودشناسی است که مؤمنین در روز عرفه در سراسر جهان و به ویژه در کشور جمهوری اسلامی ما این دعا به یاد امام حسین(ع) خوانده می‌شود.

خوبی نژادیان یادآور شد: در روایات اهل‌بیت نیز در مورد روز عرفه و دعای عرفه بسیار تأکید شده و در این روایات آمده کسی که در شب‌های قدر مورد عفو و بخشش خدا قرار نگرفته در روز عرفه در صورتی که عرفه را درک کند مورد رحمت و بخشش خداوند متعال قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد برگزاری دعای عرفه و عید قربان در خصوص هماهنگی‌های انجام شده در مورد نحوه برگزاری دعای پرفیض عرفه در بهمئی گفت: با هماهنگی‌ که در این خصوص شده هیئت رزمندگان شهرستان بهمئی پذیرایی مراسم دعای عرفه را بر عهده دارند، و اطلاع رسانی لازم را انجام می دهند.

وی همچنین از عموم مردم بهمئی خواست که در مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه شرکت کنند چرا که با توجه به حربه‌های تبلیغاتی دشمن علیه نظام و به ویژه جوانان این مرز و بوم قطعاً دعا و نیایش سلاحی بسیار کارساز خواهد بود و متولیان کارهای فرهنگی در سطح شهرستان از این مهم غافل نشوند و برنامه‌های معنوی و فرهنگی با کیفیتی را برگزار کنند.

وی در پایان گفت: دعای پرفیض عرفه روز چهار شنبه 7 تیر ماه ساعت 5 عصر در گلزار شهیدان خوب از شهدای حادثه تروریستی در بهمئی برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: