« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
طی حکمی؛
بنا پیشنهاد فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و با حکم سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی بخش سرآسیاب یوسفی منصوب شد...

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛صبح امروز مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم فرمانده انتظامی بخش سرآسیاب یوسفی با حضور فرمانده انتظامی بهمئی ، مدیران ستاد انتظامی ، جمعی از معتمدین و اهالی سرآسیاب برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: نیروی انتظامی بهمئی با جدیت وتلاش درتمام شرایط سخت وزمانهای مختلف به دنبال نظم وامنیت درجامعه است وبرای تحقق آن وظیفه سنگینی برعهده دارد.

سرهنگ فرزین جمشیدی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان بهمئی از امن ترین شهرستان های استان بوده که مرهون تلاشهای نیروی انتطامی درتامین امنیت شهرستان می باشد.

وی با تقدیر و تشکر از سروان «فرشاد رود تلخی» فرمانده قبلی پاسگاه انتظامی و آرزوی موفقیت و تبریک برای ستوان «نصرت الله رستگار » فرمانده جدید پاسگاه انتظامی بخش سرآسیاب یوسفی، گفت: وظیفه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه، مجاهدت در راه خدا است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با بیان این که مقوله امنیت یک مقوله توسعه‌ یافته است که با کمک حاکمیت ، مردم و پلیس می‌توان آن را ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: اجرای این مسئولیت بایستی برای رضایت خداوند منان با خوش‌رفتاری و احترام به مردم باشد.

جمشیدی افزود: امروزه مردم خود به‌عنوان یکی از حافظان امنیت در بحث تأمین امنیت با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری خوبی دارند و امنیت امروز جامعه با تلاش و اهتمام جدی همه عزیزان در نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و قضایی و مشارکت خوب مردم شکل‌گرفته است.

لازم به ذکر است با پیشنهاد سرهنگ جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و با حکم سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد سروان رستگار به عنوان فرمانده انتظامی بخش سرآسیاب یوسفی منصوب شد و از خدمات سروان رود تلخی تقدیر شد.

فرمانده جدید انتظامی بخش سراسیاب بهمئی منصوب شد/تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: