« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از آمادگی کامل ماموران برای تامین امنیت عمومی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت برنامه های ماه محرم خبر داد و گفت: با همراهی عموم عزاداران حسینی برنامه‌ها همچون سال‌های گذشته در اوج انضباط و آرامش برگزار می‌شود.

آمادگی پلیس برای برگزاری با شکوه سوگواری‌های محرم و صفر

سرهنگ فرزین جمشیدی گفت: مشارکت عمومی شهروندان را در ارتقاء نظم و امنیت به عنوان یک راهبرد کلیدی در جامعه مطرح کرد و افزود : نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری مردم حاصل نخواهد شد و باید بدانیم هیئات مذهبی یک فرصت مهم در جهت افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ماه محرم را فرصت طلایی مودت و همدلی هیئات عزاداری با پلیس عنوان کرد و از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت در مراسم و برنامه های این ماه خبرداد.

سرهنگ جمشیدی تعامل و همکاری مدیران و مسئولان هیئات سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با نیروی انتظامی را ضرورتی اجتناب ناپذیر در برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ها برشمرد و افزود : بصیرت و آگاهی هیئات مذهبی خط بطلان بر ترفندها و توطئه های دشمنان است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به این که امام حسین (ع) برای احیای نماز و اقامه نماز در بدترین اوضاع و شرایط در روز عاشورا، نماز را به جماعت برپا کرد تا به همه اعلام کند برای احیای دین اسلام وارد صحنه جنگ شده است نه برای حکومت، خاطر نشان کرد: افتخار ما کارکنان نیروی انتظامی این است که جزو سربازان ولایت، انقلاب و خادمان هیئات مذهبی هستیم و بر خود می بالیم که در کنار آنها به عزاداری برای امام حسین (ع) و شهدای کربلا خواهیم پرداخت.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا برپایه حفظ ارزش ها استوار است، گفت: فلسفه قیام امام حسین (ع) مرگ با عزت و دوری جستن از زندگی با ذلت است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با بیان این که باید با تقویت قوه ایمان و تقوا، باورهای دینی خود را خالص نگه داریم و از امکانات موجود در جهت ترویج فرهنگ نهضت عاشورا و جلوگیری از آسیب ها و هجمه نرم دشمن بهره ببریم از مسئولان هیئات مذهبی خواست؛ تلاش خود را برای برگزاری مراسم عزاداری پرشور و با کیفیت در این ایام بکار گرفته و زمینه برگزاری عزاداری درخور و شایسته حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را همانند سنوات گذشته فراهم و با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ جمشیدی در پایان از شهروندان خواست موارد مشکوک را به فوریت های ۱۱۰ پلیس خبر دهند افزود: در ایام محرم طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی را در شهرستان اجراء خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: