« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت:انتظار داریم در سفر دوم رئیس جمهور و مقام عالی وزارت ارتباطات به کهگیلویه و بویراحمد اعتبار لازم برای اجرای ۱۵۰۰کیلومتر فیبر نوری به استان اختصاص داده شود.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید محمد هادی امیری بیان داشت:امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری نیاز به اینترنت با سرعت بالا و پایداری مناسب امری اجتناب ناپذیر است و فناوری قدیمی در حال ارائه بر بستر سیم مسی پاسخگوی نیاز کاربران نیست و فضای متاورس در آینده‌ای نه چندان دور فراگیر خواهد شد و این فضایی است که به سرعت بالا و تکنولوژی‌های جدیدی نیاز دارد و برهمین استان نیاز به توسعه فیبر نوری دارد.

درخواست تامین اعتبار ۱۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

امیری خاطرنشان کرد:پیشنهاد مخابرات در راستای برون رفت کهگیلویه وبویراحمد از بن بست ارتباطی اختصاص اعتبار لازم برای اجرای ۱۵۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان است و امید می رود در سفر دوم ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت با تخصیص اعتبار لازم جهت اجرای ۱۵۰۰کیلومتر فیبر نوری موافقت و مساعدت نمایند و در صورت تحقق این مهم،کلیه روستاها های مسیر یاسوج،کهگیلویه و بهمئی به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد افزود:با اجرای این پروژه علاوه بر ایجاد یک رینگ ارتباطی مطمئن،ضمن دسترسی آسان همه روستاها و شهرهای مسیر اجرای این فیبر به اینترنت،رفع مشکلات ارتباطی مسیر ترانزیتی محور پاتاوه به دهدشت باعث ایجاد انقلاب ارتباطی و اتصال فیبر نوری به استان خوزستان خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: