« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
یاداشت؛
ایا مطالبه جمعی مردم شهرستان لنده در سفر استانی هیئت دولت محقق خواهد شد ؛ ایا درخواست مادر سردار شهید کریمی از رئیس جمهور پذیرفته خواهد شد ؟ ایا لنده در این سفر دیده می شود ؟

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛دی ماه نود هشت بود که مطالبه ی مهم مردم لنده پیرامون خروج از بن بست جاده ای با تعریف پروژه راه ارتباطی لنده-تشان تا حدودی محقق شد ؛ عملیات اجرایی این پروژه ملی با 47 میلیارد تومان اعتبار اولیه و با حضور دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی ؛نماینده مردم و سایر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده بود که با توجه به اهمیت موضوع یعنی خروج از بن بست جاده ای این شهرستان و کم کردن خطرات جاده ای و کاهش طول مسیر از 120 کلیومتر به کمتر از 34 کیلومتر تا خوزستان و همچنین کاهش مسیر ارتباطی شهرستان بهمئی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این نوید میرفت که پروژه مذکور از اولویت های مدیران وقت باشد ولی به یکباره این پروژه مهم به خواب رفت و عملیات اجرایی آن متوقف شد!

آیا مهمترین مطالبه مردم لنده در سفر استانی هیئت دولت محقق می شود؟

از آن به بعد پیگیری مجدد این پروژه در دستور کار بزرگان و دلسوزان شهرستان قرار کرفت تا اینکه در آستانه سفر دوم هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمدتلاشهای معتمدین منطقه با تشکیل جلسات مختلف و رایزنی های گسترده در سطح شهرستان ؛ استان و حتی کشور شدت بیشتری به خود گرفت .

انتقال پیام مردم لنده و درخواست آنها از طریق مادر بزرگوار سردار شهید جانمحمد کریمی به شخص زئیس جمهور و یکصدایی مردم شهرستان لنده اعم از معتمدین ؛ انجمن های مردم نهاد ؛اعضای شورای شهر و شهرستان و جمعی از مسولین شهرستان شامل فرماندار،امام جمعه ،رئیس دادگستری و عضو شورای شهرستان لنده برای این پروژه در حضور وزیر کشور که به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان سفر نمود گویای اهمیت موضوع ؛ و تاکید مردم علیرغم مشکلات فروان دیگر از جمله برق ؛ آب ، جاده ، بیمارستان ، نبود اشتغال و .....بعنوان مهمترین مطالبه و حتی تنها درخواست مردم از هیات دولت در سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد بود.

آیا مهمترین مطالبه مردم لنده در سفر استانی هیئت دولت محقق می شود؟

حال باید دید ایا مطالبه جمعی مردم شهرستان لنده در سفر استانی هیئت دولت محقق خواهد شد ؛ ایا درخواست مادر سردار شهید کریمی از رئیس جمهور پذیرفته خواهد شد ؟ ایا لنده در این سفر دیده می شود ؟ بدون شک این پروژه باعث همدلی مردم و مسولان شهرستان شد و از طرفی با موافقت ضمنی وزیر کشور روبرو شد و اینک برای تصویب بعنوان مصوبه سفر تلاش نماینده مردم و شخص استاندار را در جلسه برنامه ریزی و جمع بندی مصوبات می طلبد ؛ توپ در میدان آقای نماینده است ؛ امیدواریم مردم لنده مورد محبت دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی قرار گیرند و امیدها به نا امیدی مبدل نشود .

بیشتر بخوانید:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: