« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
امام جمعه بهمئی در در دیدار مردمی شهرستان بهمئی با رئیس جمهور عنوان کرد:
حجت الاسلام صلواتی گفت: راه خروج شهرستان بهمئی از بن‌بست و توسعه و آبادانی این منطقه تکمیل جاده نیمه تمام جایزان به لیکک و راه ارتباطی تشان به لنده و جاده پاتاوه به دهدشت و توجه به زیرساخت‌ها در دو بخش ممبی و سرآسیاب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در دیدار مردمی شهرستان بهمئی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: به دیار مردمان مومن، غیور و شریف بهمئی خوش آمدید.

حجت الاسلام صلواتی گفت: از بذل عنایت شما و دولتمردان به مردمان مقاوم این خطه صمیمانه تقدیر می‌کنم حقیقتاً بهمئی‌ها در بین اقوام لر جواهرند و دارای گذشته و تاریخی درخشان و قابل افتخار هستند افتخار مقابله با طاغوت را در سال ۱۳۱۶ دارند ایل بهمئی در سراسر کشور بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند.

بهره‌برداری از جاده تشان به لنده برون رفت شهرستان بهمئی از بُن بست تاریخی را رقم می‌زند

وی گفت: مردم این شهرستان در دفاع مقدس ۱۲۵ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کردند این استان و شهرستان هر چه دارد به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد با همه خدماتی که این نظام در حق این مردم داشت این منطقه با محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌ها مواجه است ظرفیت‌های فراوانی در عرصه‌های کشاورزی دامداری و معادن و گردشگری و نیروی انسانی در این شهرستان وجود دارد بعد از همفکری و هم‌اندیشی با جوانان و نخبگان و معتمدین و مسئولان به جهت دلدادگی خاص به آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام مطالبه مهم مردم این شهرستان را بیان می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان حدود ۸۰ حلقه چاه دارد آلایندگی‌ها و گرد و غبار و دود میهمان همیشه مردمان این شهرستان است اما این مردم از صنایع زیر مجموعه‌ای و پایین دستی نفت بی‌بهره هستند حقیقتاً برخورداری از حق آلایندگی نفت و گاز بومی تلقی نمودن اهالی این شهرستان در استخدام‌های نفت و گاز جنوب و خوزستان و ایجاد پالایشگاه و مینی پالایشگاه از خواسته‌های مردم این شهرستان است.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در عمق محرومیت این شهرستان همین بس که بیش از ۶۵ درصد مردم تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی و دیگر نهادهای خیریه هستند راه و نسخه ایجاد اشتغال است با توجه به ظرفیت‌های مناسب جهت رونق و توسعه کشاورزی از دیگر مطالبات این مردم از دولت حضرت عالی است.

وی افزود: حقیقتاً این مردم تشنه آب هستند حدود ۱۱ سال دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آبرسانی از سد کوثر به این شهرستان تلاش نمودند ابتدا از عنایت شما در سفر اول به این مسئله صمیمانه تشکر می‌کنم این پروژه در دولت شما از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد در این دو سال پیشرفت داشته است این مردم انتظار دارند با عنایت و محبت و دستور شما به وزیر میراث و گردشگری برای رفع معارض از محدوده بافت قدیمی شهر بهبهان هرچه سریع‌تر و به صورت جهادی این خدمت به نتیجه برسد امید را در دل این مردم زنده نگه دارید و این مردم را خوشحال کنید.

حجت الاسلام صلواتی گفت: راه خروج شهرستان بهمئی از بن‌بست و توسعه و آبادانی این منطقه تکمیل جاده نیمه تمام جایزان به لیکک و راه ارتباطی تشان به لنده و جاده پاتاوه به دهدشت و توجه به زیرساخت‌ها در دو بخش ممبی و سرآسیاب است.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: این منطقه با مهاجرت از روستاها به شهر دیگر شهرستان‌ها مواجه است و به جهت این شهرستان در بن بست می‌باشد راه خروج این شهرستان از بن‌بست و توسعه و آبادانی این منطقه تکمیل جاده نیمه تمام جایزان به لیکک و راه ارتباطی تشان به لنده و جاده پاتاوه به دهدشت توجه به زیرساخت‌ها در دو بخش ممبی و سرآسیاب است.

وی گفت: این شهرستان دارای آب و هوای گرم و گرد و غبار و دچار قطعی مکرر برق و اینترنت و خطوط تلفن همراه است راه آن راه‌اندازی فاز دوم ایستگاه برای برق پایدار و احداث خط فیبر نوری از سمت دهدشت به لنده و سرآسیاب و ممبی به لیکک است.

حجت الاسلام صلواتی گفت: بخش‌های ممبی و سرآسیاب از امکانات پزشکی و درمانی دارای شرایط سختی هستند و حقیقتاً مردم گلایه‌مند هستند به مردمان این دو بخش زیرساخت‌های آن توجه ویژه داشته باشید.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: در شهرستان بهمئی حدود ۱۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستند مثلاً در شهر لیکک ۱۰ مدرسه به صورت دو شیفت با تعدادی بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز شرایط سخت دانش آموزان منتظر عنایت ویژه حضرت عالی هستند.

وی بیان کرد: با توجه به مسائل زیست محیطی یکی از نیازهای این شهر ۲۵هزار نفری لیکک فاضلاب شهری و شهرداری این شهر نیازمند حمایت همه جانبه دولت و احداث دارالقرآن و خانه عالم و تجهیز مساجد و مصلی شهراز دیگر خواسته‌های این مردم است.

حجت الاسلام صلواتی گفت: لازم است بار دیگر از شما به خاطر زحمت‌ها و مجاهدت‌هاو و افتتاح بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بهمئی صمیمانه تقدیر و تشکر و درخواست کنم برای تجهیز کامل بیمارستان دستورات لازم را صادر کنید.

 

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
درود بر امام جمعه شجاع بهمئی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: