« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف وامور خیریه شهرستان بهمئی خبرداد:
رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه بهمئی گفت: مرحله شهرستانی 46دوره مسابقات قرآن کریم در دوبخش، خواهران و برادران بالای 18سال در سالن اداره ارشاد و حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمیی برگزار شد،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ؛مرحله شهرستانی 46دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های آوایی ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان و دعاخوانی با شرکت داوطلبان رشته ها، شهرستان بهمیی در دوبخش، خواهران و برادران بالای 18سال به همت اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان بهمیی در سالن اداره ارشاد و حوزه علمیه خواهران شهرستان بهمیی برگزار شد.

آغاز مرحله شهرستانی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن در بهمئی

نمازی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بهمیی گفت این مسابقات زیر نظر مجرب ترین داوران کشوری و استانی با رعایت استاندارد های مسابقات قرآن کریم برگزار گردید اما علی رغم تلاش ها و تبلیغات لازم، استقبال متسابقین رضایت بخش، نبود.

وی افزود شهرستان بهمئی با داشتن استعدادهای خوب قرانی نیازمند کار و تلاش بیشتر می باشد و لازم است تلاش هایی صورت گیرد تا گرایش نوجوانان و جوانان به رشته های مختلف، قرآنی بیشتر شود که خود این رشته ها و مسابقات قرانی زمینه انس با این کتاب آسمانی را بیشتر می کند.

مراسم افتتاحییه مسابقات قرآن کریم شهرستان بهمیی با حضور محمدی فرماندار شهرستان بهمیی، تعدادی از مسولان و شرکت کنندگان و هیات داوران مسابقات روز چهارشنبه 28مردادماه برگزار شد که نفرات اول تا سوم رشته ها به مرحله استانی راه خواهند یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: