« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
مدیر جهاد کشاورزی بهمئی خبر داد:
واحدهای متخلفی که بیش از ۵ بار در یک آیتم جریمه شوند پروانه فعالیت آنها را باطل می کنیم .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر جهاد کشاورزی گفت ؛ بازرسی نانوایی ها در سه شیفت صبح ، ظهر و عصر وظیفه سنگینی هست که متولیان تنظیم بازار بر عهده دارند و با برنامه ریزی های هفتگی و روزانه بر روند کار نانواداران مواردی از جمله تایم کاری ، کیفیت نان ، وزن چانه و مسائل بهداشت فردی و محیطی با نهایت حساسیت بازدید و بازرسی می شود .

جریمه سنگین ۱۲ واحد از نانوایی های شهر لیکک

زکی نژاد بیان داشت ؛ در همین راستا طی گشت بازرسی از این واحدها در دو شیفت صبح و ظهر تعداد ۱۲ واحد متخلف شناسایی و با محرز بودن تخلف ، جریمه سنگین برای آنها ثبت سامانه و ضمن تشکیل پرونده به اداره تعزیرات ارجاع خواهد شد .

وی بیان داشت ؛ وظیفه ما از سویی حمایت خبازان و پیگیری مطالبات و رفع مشکلات آنها با هدف خدمات رسانی مطلوب و باکیفیت به مردم و از سویی دیگر نظارت مبتنی بر عدالت بر روند کار آنها با هدف رضایت مردم می باشد و با بازرسی های روزانه و سه شیفت بر کار این صنف از کوچکترین تخلفی گذشت نکرده و با آنها بدون هیچ مماشاتی برخورد قانونی خواهد شد .
زکی نژاد ضمن هشدار بیان داشت ؛ در نیمه دوم سال گذشته در یکی از جلسات کمیسیون آرد و نان شهرستان مصوب کردیم واحدهای متخلفی که ۵ مرتبه در یک آیتم برای آنها گزارش تخلف ثبت شود پروانه فعالیت آنها باطل خواهد شد که نسبت به اجرایی شدن این مصوبه و رعایت عدالت اهتمام داشته و کوتاهی نخواهیم کرد .

زکی نژاد در پایان بیان داشت ؛ حمایت مردم و ارائه گزارش تخلفات مستند و مستدل به تیم تنظیم بازار کمک بزرگی برای ما خواهد بود که امیدواریم در این امر ما را یاری کنند .

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: