« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد:
امام جمعه لنده گفت:جاده لنده به تشان مهمترین مطالبه مردم از دولت است که امیدواریم هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن مجدد آغاز و این مهم مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت:سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیوند دهنده با امام زمان (عج) باشد.

امام جمعه لنده:مهمترین مطالبه مردم از مسئولین

وی گفت: اجرای عملیات تروریستی و خشن و برهم زدن امنیت روانی مردم از برنامه‌های دشمنان بود که در کرمان و اماکن سوخت گیری اقدامات انفجاری بودند.

محمودی اصل گفت: از هوشمندی نیرو‌های امنیتی، مبلغین دینی و همه مسؤلان هیات مذهبی نیز در برگزاری هرچه بهتر مراسمات به خصوص دهه دوم محرم و ماه صفر برگزار شود تا چراغ و محفل اهل بیت (ع) خاموش نشود.

وی تاکید کرد : جاده لنده به تشان مهمترین مطالبه مردم از دولت است که امیدواریم هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن مجدد آغاز و این مهم مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

محمودی اصل گفت: قطعی برق در مناطق گرمسیری در اوج ساعات گرمی بسیار برای مردم سخت و غیرقابل تحمل است، ولی قطعی امروز در جهت اصلاح و توسعه برق شهرستان بود که انتظار داریم هرچه سریعتر اجرایی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: