« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
افتخاری دیگر در عرصه رسانه برای "پایگاه خبری آوای رودکوف"؛
مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر استان گلستان با حضور مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر استان گلستان با حضور مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، زنگانه استاندار گلستان، رعیت مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتظری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و جمعی از خبرنگاران استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

کسب رتبه برتر جشنواره مطبوعات توسط یاداشت نویس

وحید حاج سعیدی روزنامه نگار گلستانی در این مراسم با مطرح ساختن ضرورت باز تعریف رسانه و رسانه داری و برنامه های حمایتی از نشریات، خواستار ایجاد نگاهی تازه به مقوله رسانه و رسانه داری در کشور شد.

وی در بخشی از سخنان خود به مدیا کراسی یا حکمرانی رسانه در عصر حاضر پرداخت و گفت: عصر جدید عصر حاکمیت رسانه ها است و اگر قصد داریم در منطقه و دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، اگر قصد مقابله جدی با خشکسالی و افت تحصیلی و فساد داریم، اگر به دنبال توسعه پایدار هستیم، باید ساختار رسانه و حمایت از رسانه را تغییر دهیم.

این روزنامه نگار باسابقه همچنین به ضرورت پیوست رسانه ای مراسم و برنامه ها و طرح های دولتی اشاره کرد و بیان داشت: اگر هر طرح و برنامه ای که در کشور اجرا می شود پیوست جدی رسانه داشته باشد، می توانیم ادعا کنیم که حمایت از رسانه ها شکل واقعی به خود گرفته است. پیوست رسانه ای تنها به مفهوم دعوت از خبرنگاران نیست و بخشی از بودجه طرح باید برای معرفی طرح و یا به عبارتی همان جهاد تبیین هزینه شود.

به گزارش  آوای رودکوف؛در پایان این مراسم از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و پایگاه های خبری استان گلستان با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل به عمل آمد و «وحید حاج سعیدی» یاداشت نویس این نشریه در بخش "تیتر" حائز عنوان نخست شد. 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: