« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
امام جمعه لنده در خطبه های نماز جمعه عنوان نمود:
امام جمعه لنده گفت:در صورت نهایی شدند تصمیم جدید وزارت علوم مبنی بر ادغام پیام نور در دانشگاه دولتی، و بدلیل نبود دانشگاه دولتی در لنده، طبعاً این واحد دانشگاهی شهرستان دچار مشکلاتی خواهد شد و نگرانی جدی در این زمینه بوجود خواهد آمد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛امام جمعه لنده به جهاد تبیین حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س)در سخنرانی و گفتار نافذشان در برابر یزید اشاره کرد و گفت: بر نخبگان و عناصر انقلابی واجب و ضروری است برای جهاد تبیین در برابر دشمنان همت مضاعف داشته باشند و برای رفع محرومیت ها حضوری چشمگیر داشته باشند.

سرگردانی دانشجویان و اساتید تنها دانشگاه لنده در صورت ادغام/وزارت علوم مناطق محروم و شهرهای کوچک را از این فضای آموزشی، محروم نکند

حجت الاسلام محمودی اصل وجود سپاه پاسداران در بین مردم را مایه خواری و خشم دشمنان دانست و افزود: وجود مقتدر سپاه به عنوان دژ محکمی در برابر استکبار جهانی و به عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و حتی مرزهای دیگر کشور در آبهای آزاد تمام نقشه های آنان را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نقش بر آب کرد.

وی حمله ددمنشانه دوباره امال و نوچه های تروریستی به حرم شاه چراغ را محکوم کرد و از حرکت قهرمانانه مردمی و نیروهای امنیتی در صحنه و جلوگیری از تداوم حمله به این مکان مقدس تشکر کرد.

امام جمعه لنده به رشد دو برابری اعتبارات استانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده اشاره کردو گفت: امسال بیش از ۸۶ میلیارد تومان اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافت که این اعتبار جدای از سفر استانی ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: مدیران شهرستانی برای جذب اعتبارات تلاش کنند و گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی خود را از رسانه ها به گوش مردم برسانند تا خدمات انقلاب و نظام فراگیر شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه افزود:جدای از اینکه علم آموزی از منظر دین مبین اسلام ، ارزش و جایگاه والایی دارد ، اقتضای زمانه امروز، داشتن تحصیلات عالیه و أخذ مدارک تحصیلی است که هم به فرد تشخص می بخشد و هم زمینه ای برای به دست آوردن شغل و مدیریت شغلی محسوب می شود.

امام جمعه لنده اظهار داشت:در سالیان دور، برمبنای عدالت آموزشی، این موضوع با استقرار دانشگاه پیام نور در شهرهای کوچک و مناطق محروم، پیام آور شادی برای مردم خصوصاً قشر آسیب پذیر جامعه شد بنحوی که دانشجویان در محل سکونت خود و بدون داشتن دغدغه خوابگاه و نیز حذف رفت و آمدها و برخی هزینه های تحمیلی، دوران دانشجویی را گذرانده و امنیت خاطر داشتند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت:شهرستان لنده نیز بجهت برخورداری از این موهبت بزرگ و بهره مندی از مدیریت دلسوز و تلاشگر، سالها زمینه تحصیل توأم با آرامش خاطر دانشجویان و خانواده های آنان علی الخصوص طیف بانوان را فراهم نموده بود که علیرغم تحمل مشکلات عدیده خصوصاً نبود مکان آموزشی، خدمات خوب و دلگرمی را ارائه داده است.

وی تصریح کرد:جمع زیادی از جوانان منطقه طی سالیان گذشته، با تحصیل در این واحد دانشگاهی، توانستند با أخذ مدرک، در خیلی از مناصب مشغول کار شوند که حقیقتاً این موضوع امیدآفرین بود.

خطیب جمعه لنده اظهار داشت:حال با تصمیم جدید وزارت علوم مبنی بر ادغام پیام نور در دانشگاه دولتی، و بدلیل نبود دانشگاه دولتی در لنده، طبعاً این واحد دانشگاهی شهرستان حذف و نگرانی جدی در این زمینه را بوجود خواهد آورد.

ایشان بیان داشت:هرچند در نگاه کلان مصالح و منافعی برای این تصمیم متصور است لکن ایجاد ناامیدی و حل دغدغه دانشجویان مناطق محروم و خانواده های آنان هم، موضوعی کاملاً جدی است که دولت محترم باید برای آن، برنامه داشته باشد.

امام جمعه لنده لنده در پایان گفت:امید آنکه وزارت علوم با اندیشیدن تدبیری مناسب، نگرانی های این عرصه را مرتفع و همچنان مناطق محروم و شهرهای کوچک را از این فضای آموزشی، محروم نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: