« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
"روایت خدمت در هفته دولت"
"روایت خدمت در هفته دولت" سنگ تمام مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت / بهره برداری از ۱۱۹ پروژه مخابراتی در راستای خروج از بن بست ارتباطی ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۱۱:۱۹:۱۵ | خانه | استان ها | کهکیلویه و بویراحمد | کد خبر: ۱۵۱۶۹۵۶ | سنگ تمام مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت / بهره برداری از ۱۱۹ پروژه مخابراتی در راستای خروج از بن بست ارتباطی سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۹پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت خبر داد و گفت:برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ۴۷۰میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید محمد هادی امیری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:هرسال مخابرات منطقه ،علاوه بر مناسبت های مختلف مانند دهه مبارکه فجر ،هفته ارتباطات، هفته دولت وحضور وزرا در سطح استان در راستای توسعه زیرساختی و تحقق شعار ارتباطی فراگیر، پروژه های مخابراتی را کلنگ زنی و یا مورد بهره برداری قرار می‌دهد.

سنگ تمام مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت / بهره برداری از ۱۱۹ پروژه مخابراتی در راستای خروج از بن بست ارتباطی

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۹پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ۴۷۰میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: نصب و راه اندازی ۳۲ ایستگاه مخابراتی در نقاط مختلف شهری استان از جمله ورودی لیکک ، صداوسیمای دهدشت ،بیمارستان باشت ومحدوده های شرکت گاز،جانبازان،امامت وخیابان معلم شهر یاسوج هرکدام با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اشاره کرد سرابتاوه،موردراز،بازرنگ بوستان باشت،بیمارستان جلیل یاسوج و روستاهای چیر،جونک،قلندری کاکان،برم سبز، قلندی کاکان،سرآبتاوه،مادوان سفلی وگناوه لری گچساران هرکدام با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال ازمهمترین این پروژه هاست وهرایستگاه موبایل نیز روستاهای همجوار خود را تحت پوشش قرار می دهد.

امیری گفت:دربعضی از نقاط شهرها به دلیل احداث ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری با طبقات بالا،جلوی دید دیگر ساکنین همجوار در آن خیابان یا محله رابا مشکل مواجه می‌کند وجهت برون رفت از این وضعیت تعداد ۲۱سایت با عنوان تغییر دکل هرکدام با ارزش ۴۰میلیارد ریال در برنامه مخابرات قرار گرفت و افزایش ارتفاع وتجهیز مجدد این سایت ها باعث گردید نقاط کور شهرها ناشی از بلندمرتبه سازی را مرتفع نمایند.

وی ادامه داد:مجوز ارتقاء تکنولوژی تعداد۶۰سایت موبایل هرکدام با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد وپانصد میلیون ریال در برنامه مخابرات منطقه کار گرفت،این سایت ها در سراسر استان مجهز به فول تکنولوژی اند ومحدوده پوشش این سایت ها مجهز به فناوری روز دنیا هستند.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد به اجرای پروژه های فیبر نوری گچساران به آب شیرین وچم بلبل به بیدک با اعتباری در حدود ۴۴میلیارد ریال اشاره کرد و گفت:با اجرای این دو پروژه شاهد توسعه ارتباط در روستاهای هم مسیر فیبر نوری خواهیم بود و با اتمام این پروژه شاهد اجرای طرح های بسیار خوبی در برقراری ارتباطی ایمن وپایدار آن هم در راستای شعار ارتباطی فراگیر درسطح استان خواهیم بود.

امیری در پایان با اشاره به طرح نهضت جهادی فیبر نوری در استان کهکیلویه بویراحمد افزود:هدف از اجرای این طرح بردن فیبر نوری به درب منازل و خانه های مردم است و این خدمت در شهرهای استان انجام خواهد شد و امیدواریم امسال ارتباط بیشتر مشترکان از طریق فیبر نوری فراهم شود و کلیه بخشهای دولتی خصوصی از جمله سازمانها ،دانشگاهها نهادها.صنعت و بازاریان میتوانند متقاضی فیبر نوری باشند و ما آمادگی کامل داریم که به هر میزان پهنای باند فیبر نوری نیاز داشته باشند را برای آنها فراهم کنیم.

به گزارش برنا؛ درهفته ارتباطات امسال پروژه های مخابراتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بالغ بر ۱۴۳۰۰۰۰میلیون ریال به صورت ممترکز مورد بهره برداری قرار گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: