« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه افزایش نمایندگان حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون به دو نفر قطعی است، گفت:هنوز مشخص نیست در این دوره اجرا شود.
منبع: تسنیم

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سیدجواد هاشمی‌مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: افزایش نمایندگان حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون به دو نفر قطعی شده ولی هنوز مشخص نیست در این دوره اجرا شود یا دور بعدی زیرا بستگی به طرح در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان دارد.

افزایش تعداد نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس

وی تعداد داوطلبان نمایندگی در این استان در زمان پیش ثبت نام را 401 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 20 نفر خانم و مابقی مرد هستند و از این تعداد 154 نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، 150 نفر کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام و 97 نفر گچساران و باشت است.

هاشمی‌مهر ابراز کرد: از این تعداد 109 نفر بین 35 تا 40 سال، 86 نفر 40 تا 45 سال، 36 نفر 45 تا 50 سال، 47 نفر 50 تا 55 سال، 25 نفر 55 تا 60 سال، 7 نفر 60 تا 65 سال، 5 نفر 65 تا 70 سال و دو نفر 70 تا 75 سال سن دارند.

وی این را هم گفت که از این تعداد 95 نفر ایثارگر، 5 نفر مشمول ماده 29، 5 نفر مشمول ماده 5، مدرک تحصیلی کاردانی 3 نفر، کارشناسی 49 نفر، کارشناسی ارشد 277 نفر، دکتری 50 نفر و تحصیلات حوزوی 22 نفر هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: استعلامات 6‌گانه این افراد در بحث تأیید شرایط عمومی از نظر مدرک تحصیلی، نداشتن سابقه کیفری، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی بررسی می‌شود.

هاشمی‌مهر با اشاره به اینکه 3 حوزه انتخابیه اصلی و 6 مورد فرعی داریم، ادامه داد: پیش ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز 16 مرداد آغاز و تا پایان روز 22 مرداد ادامه داشت و این انتخابات 11 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری فراهم شده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.ش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: