« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از دستگیری فردی که به یک شهروند و دو مأمور انتظامی در شهرستان کهگیلویه تیراندازی و آن‌ها را مجروح کرده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حمیدرضا اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از سوی احدی از شهروندان مبنی بر تیراندازی راکبان یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از محله‌های شهر دهدشت بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

دستگیری عامل تیراندازی به مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: حین نزدیک شدن مأموران به محل حادثه راکبان موتورسیکلت اعلامی که در خط مخالف خیابان در حرکت بودند به محض مشاهده ماموران با سلاح کلاشینکف به خودروی پلیس تیراندازی و دو تن از ماموران را زخمی و فرار کردند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران مجروح بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آنها خوب است.

اکبری تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد عاملان حادثه قبل از رسیدن مأموران به محل تیراندازی اولیه یک شهروند را با اسلحه از ناحیه پا زخمی کرده بودند.

وی بیان کرد: پس از این حادثه بلافاصله شناسایی و دستگیری عاملان در دستورکار پلیس استان قرار گرفت تا این‌که عامل اصلی تیراندازی توسط تیمی از پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد شب گذشته در یکی از محله‌های شهر یاسوج دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۴ تیغ خشاب و ۱۶ تیر جنگی و ۵ تیر مشقی مربوطه یک قبضه شبه کلت کمری و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه از این فرد کشف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: