« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۲
همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع امنیت برگزار شد؛
یادواره خانگی شهید محمد سهرابی ثانی همزمان با سالروز تولد این شهید گرانقدر و با حضور فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه لنده ؛ پرسنل گردان 490 تیپ 48 فتح و جمعی از بسیجیان در منزل پدر شهید برگزار شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:یادواره خانگی شهید محمد سهرابی ثانی همزمان با سالروز شهادت این شهید گرانقدر و با حضور فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه لنده ؛ پرسنل گردان 490 تیپ 48 فتح و جمعی از بسیجیان در منزل پدر شهید برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه این مراسم  با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و ۷۲ یار باوفای ایشان  گفت: امنیت وآسایش وراحتی ما مدیون خون شهدایی است که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم . 

سرهنگ روح الله ویسی افزود: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد ،بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.

به گزارش آوای رودکوف ؛ شهید والامقام محمد سهرابی ثانی در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۳ در خانواده‌ای مومن و متدین در روستای مله آبگاوان از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده در استان کهگیلویه وبویراحمد دیده به جهان گشود.

وی پس از سال‌ها فعالیت در بسیج و عضویت فعال این نهاد انقلابی با توجه به فعالیت‌ها و حضور مداومش در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مسجد در تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۳۸۴ با شرکت در آزمون ورودی سپاه پاسداران به عضویت تیپ ۴۸ فتح درآمد تا در نهادی منسجم‌تر و مقدس‌تر به میهن خویش خدمت کند.

سرانجام شهید محمد سهرابی ثانی و سایر همرزمانش در تیپ ۴۸ فتح باتوجه به ماموریتی که داشتند عازم جبهه شمالغرب ایران اسلامی با هدف مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در منطقه جاسوسان شدند که در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ پس از وارد کردن ضربات سنگین به کومله‌ها و گروهک تروریستی پژاک در کمین نیرو‌های دشمن قرارگرفتند که ساعت ۶ صبح در منطقه جاسوسان از ناحیه سینه و پهلو مورد اصابت تیر مستقیم گروهک تروریستی پژاک قرارگرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: