« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
مدیر حوزه علمیه خوزستان :
مدیر حوزه علمیه خوزستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید محمد حسن محقق را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید محمد حسن محقق که عمر خود را در راه ترویح مکتب و فرهنگ اهل بیت(ع) صرف نموده بود را به مردم استان‌های کهکیلویه و بویر احمد و خوزستان تسلیت گفت.

مرحوم محقق مروج مکتب و فرهنگ اهل بیت(ع) بود

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

درگذشت عالم متقی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد حسن محقق موجب تألم و تأسف گردید.

این روحانی فرزانه و خطیب گرانقدر که از شاگردان مرحوم آیت الله العظمی سید علی بهبهانی(ره) بود، عمر با برکت خود را در راه ترویج مکتب و فرهنگ اهل بیت(ع) صرف نمود و با وعظ، خطابه، تدریس و تألیف، تلاش وافری در خدمت و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) نمود.

درگذشت این عالم جلیل‌القدر را به مردم متدین و شریف استان‌های کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان، علماء، اندیشمندان و ارادتمندان ایشان به‌ویژه نمازگزاران مسجد جوادالائمه(ع) که سالیان متمادی از وجود ایشان بهره‌مند بودند، تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات و هم نشینی با علماء و صلحاء و برای بیت مکرم و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

مدیر حوزه علمیه استان خوزستان

سیدمحمدعلی بلادیان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: