« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
رئیس آموزش و پرورش لنده خبر داد:
رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید 4500 دانش‌آموز لنده ای مهر تحصیلی را جشن می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عبدالرحیم آهنجان با اعلام این خبر اظهار داشت: فرارسیدن سال تحصیلی جدید فرصت دوباره علم‌آموزی است و 4500  دانش‌آموز لنده ای امسال در همه مقاطع تحصیلی تحصیل خواهند کرد.

4500 دانش‌آموز لنده ای سال تحصیلی را آغاز می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: این تعدادنش آموز در ۹۳مدرسه و در قالب ۲۷۱کلاس درس با 490 نفر عوامل اجرایی و نیروی انسانی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

آهنجان افزود: در راستای پروژه مهر که وسیع ترین و گسترده ترین پروژه  آموزشی برای بازگشایی مدارس می باشد همه مقدمات و امکانات لازم فراهم گردیده  و کار گروه های شش گانه این پروژه فعالیت های خود را از خردادماه سال جاری آغاز نموده تا مهری بانشاط و شاداب را برای دانش آموزان فراهم نمایند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت:سال تحصیلی جدید با شعارمعلم تمدن ساز ،مدرسه اثر بخش،ایران قوی، شروع خواهد شد.

عبدالرحیم آهنجان در ادامه اظهار داشت:جشن نمادین بازگشایی مدارس امسال در روز اول مهر ماه همزمان با سراسر کشور با شعار مهر مهدوی،ایران قوی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی و اولیای دانش آموزان وخانواد ه های معظم شهدا در دبیرستان دخترانه حضرت زینب سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

همچنین جشن شکوفه ها (کلاس اولی ها)و جوانه ها(کلاس هفتمی ها)در روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه در مدارس شهید فتحی و خدیجه کبری برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد؛در راستای پروژه مهر دو فضای آموزشی به فضاهای مدارس اضافه خواهد شد همچنین مدارس شهید آوینی و تدبیر رنگ آمیزی تا فضای با نشاطی برای دانش آموزان فراهم گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: