« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
فرمانده سپاه ناحیه لنده:
ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده از سوی فرمانده سپاه ناحیه لنده تشریح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

هفته دفاع مقدس در لنده با 92 ویژه برنامه همراه است

سرهنگ روح الله ویسی در ابتدای این نشست اظهار داشت:تشریح و تبیین رشادت های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، جوانان و نوجوانان باید بدانند که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی حاصل جانفشانی و ایثارگری های سربازانی است که عزت و سربلندی این مرز و بوم یک از مهمترین اهداف آنها بوده است.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی خبرنگاران و تعامل خوب آنها با مجموعه سپاه گفت: امروز رسانه‌ها باید جریان‌سازی داشته باشند و اینطور نباشد که فقط بدنبال خنثی سازی عملیات‌های رسانه‌ای دشمن باشیم. انتشار به موقع و صریح و به لحظه اخبار از سوی رسانه‌های داخلی از جریان سازی دروغین دشمن جلوگیری می‌کند.

سرهنگ ویسی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان لنده پرداخت و تصریح کرد:۹۲ برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ؛ حوزه ها و پایگاههای مقاومت و مدارس اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده ؛ تجلیل از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس و فعالان فرهنگی؛ برگزاری میز خدمت در یکی از روستاها؛اردوی جهادی در مناطق دور دست ؛برنامه ی بصیرتی ؛یادواره شهدای خانگی و پایگاهی؛سرکشی از خانواده های شهدا ؛پیاده روی خانوادگی ؛عطر افشانی گلزار شهدا ؛ خاطره گویی رزمندگان و شب شعر؛ حضور بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ها ؛ویزیت رایگان ایثارگران و خانوادهای معظم شد  و زنگ مقاومت را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان لنده عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: