« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛
به مناسبت هفته دفاع مقدس، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛این آئین به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف آشنایی نسل جدید با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار و از فعالان اجتماعی، فرهنگی و هنری قدردانی شد.

در این مراسم که علاوه بر سخنرانی سرهنگ ویسی فرمانده سپاه ناحیه لنده ؛حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه و تقوایی مسول اداره هادیان سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد ؛ سخنرانان  با بیان اینکه جوانان نقش سزایی در بیانیه گام دوم انقلاب دارند گفتند: تلاش جهادی در سنگر علم و دانش و مجهز شدن به سلاح ایمان و تعهد دانش آموزان و جوانان، یکی از سیاست‌های راهبری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

آنها جوانان را یک از ظرفیت‌های بسیار مهم در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کردند و افزودند: نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مهم و راهبردی است و بدون استفاده از ظرفیت‌های آن کشور راه پیشرفت را طی نخواهد کرد. رهبری به‌خوبی و ظرافت کامل به نقش مهم جوانان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره‌ و جوانان را مهم‌ترین سرمایه کشور معرفی کرده است تا با حضور تأثیرگذار جوان در نظام مدیریتی کشور تحول شگرفی در تمام عرصه‌ها به وجود آید

سخنرانان مراسم خودسازی و خود باوری و جوانان مومن و انقلابی را یکی از مولفه‌های محقق شدن بیاینه گام دوم انقلاب ذکر و خاطر نشان کردند: جوانان مسئولیت بسیار خطیری در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نیز در عرصه‌های اخلاقی و معنویت دارند.

در بخشی از سخنرانی های این مراسم با بیان اعتقاد ویژه رهبر معظم انقلاب به توانایی‌های جوانان در گام دوم انقلاب و نقش فوق‌العاده حساس و تاثیرگذار آنان در آینده و پیشرفت کشور آمده است: جوانان نسل امروز وظیفه برداشت گام بزرگ دوم انقلاب را دارند و محصول تلاش چهل‌ساله نسل گذشته که اکنون شاهد آن هستیم را باید گسترش دهند. راهی که نسل گذشته تا به کنون طی کرده‌اند فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به‌سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی بوده است و دنباله این مسیر که به‌دشواری گذشته نیست باید باهمت، هوشیاری و سرعت عمل و ابتکار جوانان طی شود. امروز جوانان انقلابی در تمامی عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نیز عرصه‌های دین، اخلاق و… باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت ببرند از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره بگیرند و سرلوحه خود را نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی قرار دهند. نسل گذشته نیز باید از نسل جوان امروز استقبال کنند و عرصه را به نسل جدید واگذار کنند.

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان لنده/فیلم+تصاویر
اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان لنده/فیلم+تصاویر
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: