« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان خبر داد:
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز تولید و پخش برنامه جدید سیمای مدرسه در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید ولی موسوی گفت: به منظور آشنایی مردم ، مسئولان و اولیای دانش‌آموزان با فعالیتها و طرحها و برنامه های آموزش و پرورش در سطح مدارس، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت سیمای مرکز استان اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان سیمای مدرسه نموده است.

آغاز تولید و پخش برنامه جدید سیمای مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد

وی با بیان اینکه برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی گذشته با موضوعات مختلف آموزشی، پرورشی و فرهنگی در شهرستانهای پرجمعیت استان تهیه و پخش شد گفت: نخستین برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی جاری از هفته آتی در مدارس شهرستان بویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.

موسوی افزود: در برنامه جدید سیمای مدرسه علاوه بر شور ونشاط دانش آموزان در محیط کلاس و مدرسه،طرحها و برنامه های آموزشی و پرورشی و مسائل و مشکلات مدارس از دیدگاه معلمان و دانش آموزان نیز مطرح خواهد شد.

وی مدت پخش این برنامه را ۲۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: قسمت اول این برنامه به مناسبت آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ تهیه و روی آنتن شبکه استانی می رود.

موسوی بیان کرد: این برنامه به مرور در اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با تقدیر از همکاری خوب صدا وسیما با مجموعه آموزش وپرورش استان گفت: در برنامه سیمای مدرسه تلاش می کنیم علاوه بر آشنایی مردم با فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش در سطح مدارس ، فرهنگیان و دانش‌آموزان موفق و خلاق نیز معرفی شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: