« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
معاون سیاسی استاندارکهگیلویه وبویراحمد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران استان، مامور دولت و مجری انتخابات هستند و نه تنها خودشان بلکه هیچ کدام از مسئولان دولتی حق سوگیری له یا علیه هیچ کاندیدی را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی مهر دوشنبه شب در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دنا با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: فرمانداران استان، مامور دولت و مجری انتخابات هستند و نه تنها خودشان بلکه هیچ کدام از مسئولان دولتی حق سوگیری له یا علیه هیچ کاندیدی را ندارند.

فرمانداران و مسولان دولتی له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی وارد نشوند

وی با بیان اینکه کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند کسانی هستند که نظام آنها را قبول دارد، افزود: سوگیری به نفع یا علیه کسی در انتخابات خیانت به نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما مجریان انتخابات هستیم و وظیفه فراهم کردن بستر و ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولین برای حضورحداکثری در انتخابات را بر عهده داریم.

وی تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه ما بالا بردن مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت بین مردم در انتخابات است و حق سوگیری علیه کسی را نداریم، سرپرست جدید فرمانداری دنا هم مانند سایر مجریان انتخابات استان وظیفه دارد با همراهی مردم و مسوولان بستر را برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم فراهم کند.

هاشمی مهر ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است ما هم به عنوان امین مردم باید از امانت آنها که همان رای است که به صندوق می اندازند پاسداری و حراست کنیم و این اطمینان را به مردم می دهیم که امکان هیچ گونه تقلب و شائبه در انتخابات با توجه به نظارت دستگاه های بالادستی و شورای نگهبان وجود ندارد و انتخابات در کمال سلامت برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات به آنها توصیه می کنیم از تحریک احساسات و متشنج کردن فضا خودداری کنند.

وی تاکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه ها علیه نظام اسلامی شروع شد و ۴۵ سال است که مردم ایران اسلامی به روش های مختلف در مقابل این توطئه ها و دشمنی ها ایستاده و اجازه ندادند انقلاب آسیب ببیند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم استان ما در کنار مردم سایر نقاط ایران عزیز به صحنه آمدند و حتی از دورترین نقاط کهگیلویه و وبویراحمد در منطقه زیلایی پای کار آمدند و جوانانی زیادی در این راه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه از پارسال تاکنون دشمن جنگ ترکیبی و بسیار سختی علیه نظام از داخل تا بیرون کشور طراحی کرد، گفت: تمام سازمان های جاسوسی دنیا دست به دست هم دادند و برنامه های مختلفی علیه انقلاب تهیه و تدارک دیدند که به نظام ضربه بزنند اما حضور مردم در صحنه همه نقشه ها و توطئه های آنها را نقش بر آب کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در اوج اغتشاشات سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ حمله و جمعی از هموطنان به شهادت رسیدند که دو نفر از این شهدا از فرزندان استان بودند و همه دیدند مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه این نظام مردم محور و مردم پایه است گفت: همه چیز بر پایه خواست مردم برنامه ریزی شده است، مردم شایسته بهترین خدمت گذاری هستند آنها در همه صحنه‌ها پشت انقلاب و رهبری بودند و با بصیرت و آگاهی به دشمنان ضربه زدند.

هاشمی مهر با بیان اینکه دولت سیزدهم کارهای بزرگی انجام داد گفت: عضویت ما در اتحادیه شانگهایی و حضور دائم در اتحادیه بریکس، ایجاد روابط با کشورهای مختلف جهان، فعال شدن سفارت کشورهای مختلف در جمهوری اسلامی ایران همه به واسطه تلاش‌های دیپلماسی دولت سیزدهم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه به نقطه اتکاء بسیاری خوبی در جهان اسلام رسیدم گفت: امیدواریم با اقدامات خوب صورت گرفته دولت سیزدهم شاهد شکوفایی اقتصادی و عمرانی باشیم و این مهم به شرطی محقق می شود که ما مسئولان قدردان مردم باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به زحمات و تلاش های فرماندار سابق شهرستان دنا گفت: طی چند مدتی که آقای درخشان‌زاده مسئولیت فرمانداری شهرستان دنا را بر عهده داشت تحول خوبی ایجاد کرد و دولت سیزدهم هم در حوزه عمرانی و ایجاد راه، آب، جاده، فضای آموزشی، بهداشت و اینترنت شهرستان سنگ تمام گذاشت و شهرستان در مسیر و ریل توسعه قرار گرفت.

هاشمی مهر عنوان کرد: کار ماندگاری که سال گذشته در این شهرستان صورت گرفت اینکه کلنگ دارالقرآن این شهرستان در هفته دولت سال گذشته به زمین زده شد و در هفته دولت امسال این پروژه به بهره‌برداری رسید و این پیام را به مسئولان می رساند که می شود در کوهتاترین زمان ممکن کار با کیفیت انجام داد.

وی با بیان اینکه بنابراین از مسوولان انتظار می رود به تناسب اعتباراتی که دولت در اختیار آنها قرار می دهد تلاش‌ها را مضاعف کنند تا طرح ها به سرانجام برسد، گفت: شهرستان در حوزه عمرانی و اقتصادی در مسیر تحول است و امیدواریم تلاش‌ها بیش از این باشد و اگر مشکلی خصوصا در زمینه تنش آبی ها وجود دارد به جد پیگیری و کمک شود تا برای سال آینده شاهد این موضوع نباشیم.

هاشمی مهر بیان کرد: دنا به لحاظ امنیتی جزء شهرستان های امن است و هیچ مورد امنیتی ندارد تنها نگرانی مردم در ایست و بازرسی گردنه میمند بود که از سال های گذشته مصوب شده بود اما در تامین زمین مشکلاتی وجود داشت که طی دو سال اخیر زمین تامین و ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته و کار شروع شد که دارای پیشرفت خوبی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده شاهد برگزاری جشن برخورداری شهرستان دنا باشیم، گفت: فرماندار سابق ارتباط خوبی با مردم و مجموعه اداری استان داشت اما بنا به مصلحت تصمیم بر جابه جایی گرفته شد.
وی بیان کرد: عده ای شایعه ایجاد کردند که جابه جایی فرماندار دنا به دلیل ضعف عملکرد بوده که اینگونه نیست، نان برخی‌ها در تشویش اذهان عمومی است که از مردم می خواهیم به اینگونه شایعات، شائبه‌ها و حاشیه‌های فضای مجازی توجه نکنند چرا که تودیع و معارفه‌ها طبیعی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آنچه برای ما مهم است خدمت به مردم است و امیدواریم به آنچه مد نظر است برسیم، گفت: سرپرست جدید دارای ارتباط حسنه و بسیاری خوبی با مردم و مسوولان است و امیدواریم در آزمون بزرگ ارتباط با مردم و پاسخ‌گویی به آنها با تبعیت از بزرگان دین و قانون و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند سربلند باشد.

 در پایان این آئین از زحمات کوروش درخشان زاده تجلیل و پارسا شعبانی با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری دنا منصوب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: