« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
خطیب جمعه شهر دیشموک عنوان کرد:
امام جمعه دیشموک با اشاره به سفر دوسال پیش استاندار به دیشموک گفت: استاندار و مسئولین استانی دو سال پیش به منطقه آمدند و مصوباتی داشتند ولی هیچکدام از مصوبات عملی نشدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری درباره حملات رژیم کودکش اسرائیل به فلسطین گفت : مقام معظم رهبری فرمودند آنطوری که اطلاعات متعدد به ما میگوید سیاست جاری این روزها یعنی همین هفته های اخیر داخل رژیم صهیونیستی را آمریکاییها تنظیم می کنند و سیاست گذار اصلی اصلی آمریکاییها هستند.

مصوباتی که هیچکدام برای دیشموک اجرا نشد / شیطان بزرگ منتظر عواقب اقدامات خود در فلسطین باشند

وی افزود: مردم شیطان بزرگ و دولت بایدن را مسئول حوادث و نه تنها شریک بلکه فرمانده این جنایتها و کودک کشی ها می دانند.

حجه الاسلام راوند با اشاره به تجهیز اسرائیل به موشکها و بمب های ممنوعه و کشتار جمعی زنان و کودکان بی پناه توسط آمریکا، بیان کرد: وقتی آمریکا اینطوری نقش آفرینی می کند، باید تبعات دخالتهای ظالمانه خود را در کشتار مردم بی گناه غزه بداندو منتظر اقدامات حال و آینده خود در فلسطین و خارج از آن به خصوق پایگاه ها و سفارت خانه های خود باشند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به تشدیدکشتار مردم غزه توسط صهیونیستها عنوان کرد: شکست بزرگ اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی باعث شده است تا این رژیم برای جبران شکست بزرگ و بی سابقه، به طور وحشیانه ای به کشتار غیر نظامیان به خصوص کودکان روی آورد.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۴میلیون نفر در فراخوان دفاع از غزه و مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل افزود: حمایت مسلمانان جهان و مقاومت اسلامی نباید در حد اعتراض و تجمع باشدو این خشم باید به عمل برسد و برای حضور در میدان فدا کاری و شهادت آمادهرحضور در میدان جنگ باشند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به سفر دوسال پیش استاندار به دیشموک گفت: استاندار و مسئولین استانی دو سال پیش به منطقه آمدند و مصوباتی داشتند ولی هیچکدام از مصوبات عملی نشدند.

حجه الاسلام راوند افزود: مردم انتظار دارند مسئولین استانی به بخش سفر کنند و علت عملی نشدن وعده ها و مصوبات سفر را به مردم بدهند.

وی بااشاره به بی توجهی مسئولان به بخش دیشموک گفت: مشکلات زیادی در منطقه وجود دارد و یکی از این موارد، مشکلات راه های ارتباطی دیشموک است که مناسب نیستند و خیلی از روستاها روزهارو حتی ماهها جادهردسترسی ندارند که انتظار میرود مسئولان به این موارد توجه کنند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته تربیت بدنی بیان کرد: جوانان و ورزشکاران منطقه برای ورزش مشکلاتی ازجمله تخریب چمن مصنوعی دارند اما افتتاح سالن ورزشی روستای درغک در آینده نزدیک قابل تحسین و از خدمات خوب دولت است.

ایشان افتتاح چند چمن مصنوعی در شهر و روستاهای بخش دیشموک را از دیگر خدمات دولت برای ورزش منطقه عنوان کرد و گفت: این خدمات باعث ایجاد فضای شاد و با نشاط و همچنین تقویت روحیه پهلوانی و ورزشی جوانان خواهدشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: