« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
جهان؛
آوای رودکوف:به گفته برخی منابع خبری اسرائیل در حال بررسی موضوع خروج رهبران حماس از غزه به ازای آزادی اسرا است.
منبع: مهر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد، اسرائیل در حال بررسی امکان ارائه مجوز لازم به رهبران جنبش حماس، از جمله شاخه نظامی آن برای خروج آزادانه از نوار غزه در ازای آزادی همه اسرا است، زیرا این امر باعث می‌شود که جنگ در مدت کوتاهی پایان یابد.

پیشنهاد جدید اسرائیل به رهبران حماس/ طرح تازه تل‌آویو چیست؟

این روزنامه عبری زبان همچنین مدعی شده که عملی شدن این پیشنهاد بیانگر آن است که اهداف اعلام شده برای از بین بردن زیرساخت‌های گروه در محاصره غزه محقق شده است. از سوی دیگر، «کریس مورفی»، سناتور معروف آمریکایی در واکنش به تحولات جاری و ضدانسانی در غزه گفته است که «دوستان اسرائیلی بدانند روشی که در پیش گرفتند، موجب آسیب زدن به غیرنظامیان در سطح غیرقابل قبولی شده است.»

به گفته کریس مورفی، «به نظر نمی‌رسد که اسرائیلی‌ها بتوانند به هدف خود یعنی پایان دادن به حماس دست یابند.» این سناتور آمریکایی همچنین از تل آویو خواست تا در روشی که در پیش گرفته، بازنگری کند. همچنین خبرگزاری ان بی سی به نقل از مقامات غربی گزارش داده است که آنها نگران هستند که دوره طولانی جنگ اسرائیل علیه غزه، خطر تشدید تنش در منطقه را افزایش دهد و دولت‌های عربی را به دشمن تبدیل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: