« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
13 آبان لنده از دریچه دوربین آوای رودکوف؛
خروش استکبار ستیزی مردم شهرستان‌لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» همزمان با سراسر استان و کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز لنده ؛راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته و با حضور گسترده و پرشور قشرهای مختلف مردم و مسوولان، دانش آموزان و دانشجویان به منظور محکومیت جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل برگزار شد.

خروش استکبارستیزی لنده ای ها در راهپیمایی ۱۳ آبان/نماینده ولی فقیه :امروز غزه خون می گرید، آمریکا شایسته مرگ است/عکس و فیلم

راهپیمایی امروز در شهرستان لنده از مقابل سپاه پاسداران به طرف مصلی بزرگ امام خمینی (ره)محل تجمع راهپیمایان آغاز شد و تجمع کنندگان با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد» و «غزه شده کرب و بلا، مهدی(عج) بیا مهدی (عج) بیا» انزجار خود را از سیاست های خصمانه استکبار جهانی ابراز کردند.

حضور گسترده کارگران، بازاریان و اصناف، قشرهای مختلاف مردم در کنار کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان ؛ نیروهای نظامی و انتظامی و همگام با دانش آموزان لنده ای در راهپیمایی ۱۳ آبان قابل توجه بود.

در راهپیمایی امروز لنده نوجوانان انقلابی با در دست داشتن پرچم های سه رنگ نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین پلاکادرهای عزا با مردم غزه همدردی کردند.

خروش استکبارستیزی لنده ای ها در راهپیمایی ۱۳ آبان/نماینده ولی فقیه :امروز غزه خون می گرید، آمریکا شایسته مرگ است/عکس و فیلم

در این مراسم آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان طی سخنانی گفت: امریکا محور شرارت عالم است و در همین قرن اخیر بیش از یکصد جنگ را برعلیه کشورهای جهان طراحی کرده است و حمله با بمب اتم به ژاپن و سایر کشورهای جهان نتیجه خوی استکباری امریکا است.

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: ما به واسطه مسلمان بودمان نمی توانیم در مقابل دشمنی ها و کودک کشی امریکا و اسرائیل ساکت بمانیم چرا که این ملت هموراه با مستکبرین عالم از سال ١٣۴٢و کودتای امریکایی ها مبارزه کردیم تا امروز به موفقیت رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: امریکا در ایران متحمل جنایات زیادی بر علیه ملت و دولت ایران شد که کودتای نوژه، کشتارمردم در توطئه های مخملین، حمایت از رژیم منحوس پهلوی، تصویب حق توحش برای ماموران خود، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران ؛ترور دانشمندان و دولتمردان و ترور بیش از ١٧هزار شهید سندی روشن برای جنایات امریکا بر علیه ملت ایران است.

وی افزود: امریکایی ها تا جایی پیش رفتند که محاکم قضایی ایران حق رسیدگی به تخلفات و جنایات امریکایی ها در ایران را نداشتند و هیچ یک از مقامات دولتی و شاهنشاهی نیز حق دخالت در امورات امریکایی ها در ایران را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه آیا آمریکا شایسته مرگ نیست ؟ گفت: اگر ما مرگ بر امریکا می گوییم به واسطه طراحی و اجرای عملیات های ترور و جنگ و دخالت و سرنگونی کشورهای مستقل است.

وی افزود: کشتار تاریخی در غزه به واسطه حمایت های مستقیم امریکایی ها است و محاکم بین المللی از ترس امریکا مهر سکوت بر لب زدند.

آیت الله حسینی گفت:امروز قدس برای غزه خون می‌گرید و در این سرزمین مقدس اعمالی صورت می‌گیرد که با احکام معنوی ادیان الهی و ارزش‌های اخلاقی منافات دارد. حوادثی که در غزه رخ می‌دهد نه تنها برای مسلمانان بلکه صرفنظر از تفاوت‌های زبانی، نژادی و دینی برای هر انسان خدا دوست دردناک و رقت آور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: