« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده صبح امروز در حالی برگزار شد که حاشیه هایی را نیز به همراه داشت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده صبح امروز با حضور سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه و چرام ،امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسولین شهرستانی ،جمعی از خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر در محل سالن خدیجه کبری شهر لنده برگزار شد.

در این مراسم از رضا عدالتمند تقدیر و سید محمد تقی افرازیان بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی گردیده است.

خبرنگار آوای دنا که در این مراسم حضور داشت حاشیه‌های خواندنی این تودیع و معارفه را این‌چنین گزارش کرده است:

*در حالی که برای ساعت 9 صبح از مردم و مسولان دعوت بعمل آمده بود مراسم با یک ساعت تاخیر برگزار شد.

*در حالی که مدیر کل بنیاد شهید مدیر سابق بنیاد شهید لنده را نیروی قراداد کار معین و جوان معرفی نموده، مدیر جدید دارای 28 سال سابقه خدمت در بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه می باشد.

*رضا عدالتمند در سخنانی تند نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد ایشان بجای پیگیری مشکلات مردم در عزل و نصب ها دخالت می نماید که مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در سخنان خود این اظهارات را به شدت تکذیب و با سوگند جلاله مدعی شد آقای بزرگواری نه از عزل آقای عدالتمند و نه از انتصاب آقای افرازیان هیچگونه اطلاعی ندارند!

*عدالتمند در این جلسه از دوستان به اصطلاح اصلاحاتی خود در لنده تقدیر نموده و و مشی خود را اصلاحاتی عنوان نموده است و همچنین جای دو نفر از سران اصلاحات کهگیلویه را در این جلسه خالی دانست!

*در حین سخنرانی عدالتمند یکی از مسولین حاضر در جلسه از وی درخواست نموده تا فضای جلسه را سیاسی نکند که ایشان در پاسخ اعلام نمود وقت مربوط به خودش هست و خود نیز پاسخگوی سخنانش خواهد بود.

*مدیر سابق بنیاد شهید لنده همچنین نقدهایی را به فرماندار و مدیر کل بنیاد شهید استان وارد نموده که این دو مسول در ادامه سخنان خود وی را فردی جوان و  نیازمند  به تجربه بیشتر معرفی نمودند.

*گفتنی است مدیر کل بنیاد شهید استان در پایان سخنان خود از همه ی مردم و مسولان حاضر در جلسه بخاطر نطق مدیر سابق بنیاد شهید لنده پوزش و معذرت خواهی نموده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
زنده باد عدالتمند وتمامی نیروهای اصلاحاتی
لندهای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
مگه قرار هرکه جوانه اسبش راتند برانه ما جوانان معقولی داریم با توانمندی های بالا آقای ریس سابق امید است از همه پوزش بطلبی
جوان لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
باسخنانت عدالتمند جان جوانی از یادم رفت
ماجد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
اگر عدالتمند اصلاحاتی بود چرا خلعش کردند ؟ نه عدالتمند چوب اصلاحاتی ها را خورد آینده اگر عاقل باشد می فهمد . ایشون در دوران مدیریتش با چند خانواده ی شهید و ایثارگر نشست و برخاست داشت ؟ بیشتر با بچه اصلاحاتی ها بود که خیلی از آنها با منش و راه شهیدان و ایثار گران مخالفند .
جمعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
زنده باد عدالتمند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین