« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
رئیس بنیاد شهید شهرستان لنده  طی پیامی از حضور بی نظیر و حماسی مردم شهید پرور و ولایی شهرستان لنده در  مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید جانمحمد کریمی تقدیر و تشکر کرد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

متن پیام سید محمدتقی افرازیان به شرح زیر است:
بسم الرب الشهداء والصديقين

درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضيلت و سلام بر شهداي عزيزي که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن به خاک نيفتيم و سر خم نکنيم.

درود بر شهداي بزرگواري که همچون شمع سوختند تا راه را براي امروز امت اسلام و جامعه بشري روشن کنند و سلام و درود بر ارواح پاک و طيبه آنها.
 جا دارد از تشيع کنندگان عاشق،مردم خوب و فهيم و ولايت مدار شهرستان لنده و روستاهاي اطراف، خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگر،روحانيت معزز و در راس امام جمعه محترم ، مسولان دستگاه هاي اجرايي ، نيرو هاي انتظامي ، سپاه پاسداران ،شوراي اسلامي شهر و روستا و دهياران،بسيجيان و اصناف و بازاريان و فرهنگيان و دانش جويان و دانش آموزان و ديگر آحاد مردم و همچنين شوراي اداري شهرستان لنده در راس فرماندار محترم شهرستان لنده كه در مراسم استقبال و تشييع و ترحيم فرمانده شهيد جان محمد كريمي حاضر شده و برگ زرين ديگري بر افتخارات شهرستان اضافه کردند، تقدير و تشکر مي آيد.
آفرين بر همت و عزم والايتان که در لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتيباني خود را از نظام جمهوري اسلامي و رهبري گرانقدر انقلاب و مجاهدان راه حق و حقيقت اعلام مي کنيد.

بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: