« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
«مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي»در نشست شوراي اداري اين شهرستان ، گفت :همدلی و همزبانی مردم و مسئولین بیشترین نمود را در آموزش و پرورش و پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دارد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

« مدير آموزش وپرورش بهمئي » با اشاره به اینکه با تدبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)سال 94 با عنوان سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی نامگذاری شده است ؛ گفت: در سال تحصیلی گذشته همدلی و مشارکت مردم با مسئولین در اجرای طرح ها و برنامه ها بیشترین نمود را در حوزه تعلیم و تربیت و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و طرح های آموزشی و پرورشی داشته است.

« آقاي دموري نژاد » در بخشی دیگری از سخنان خود به فعالیت های پروژه مهر 94 اشاره نمود و با بيان اينكه ، با برگزاری جلسات متعدد و نشست های مشورتی متنوع، هماهنگی و برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است تا در آغاز سال جدید تحصیلی و باز گشایی مدارس با اجرای برنامه های متنوع و متناسب سال تحصیلی 95-94 با شور و نشاط خاصی آغاز گردد گفت : اميدوارم در سال تحصیلی جدید با مشارکت مردم و همکاری دیگر مسئولین زمینه ارتقای بیش از پیش شاخص های تعلیم و تربیت در شهرستان بهمئي فراهم شود و شاهد کسب مدارج، رتبه ها و موفقیت های علمی و فرهنگی توسط آینده سازان این آب و خاک باشیم.

« دموري نژاد» با اشاره به اينكه ، بازگشایی به موقع و بانشاط مدارس از اولویت های آموزش و پرورش شهرستان بهمئي است ، به برنامه ریزی های لازم در آستانه سال تحصیلی جدید در اين شهرستان اشاره كرد و گفت :  تمام اقدامات صورت گرفته در طول پروژه مهر باید منجر به بازگشایی با نشاط مدارس شود و همچنين  سازماندهی نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین بخش های برنامه پروژه مهر مي باشد كه با تاکید اين مديريت بر ضرورت تامین معلم برای تمام کلاس های درس اقدامات لازم و اساسي صورت گرفته و برای اول مهر وضعیت مدیران و عوامل آموزشی مدارس مشخص و معلمان سازماندهی شده اند.

« مسيح دموري نژاد » از پروژه مهر به عنوان یکی از مهمترین فرآیندهای آموزش و پرورش برای تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای بازگشایی با نشاط مدارس نام برد و اظهار کرد: نتیجه اقدامات و برنامه ریزی و تلاش های مجدانه در طول تابستان باید منجر به بازگشایی به موقع و با نشاط مدارس استان شود.

« وی » تدبیر و تلاش با همدلی و همزبانی برای مهری ماندگار و با نشاط را شعار پروژه مهر  در سال 94 عنوان کرد و از اهتمام دست اندرکاران امر در سطح واحدهای اداری و آموزشی در اجرای این مهم تقدیر کرد.

« دموري نژاد » همچنین با اشاره به ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای ویژه برنامه هایی به همین مناسبت گفت: همزمان با برنامه های بازگشایی مدارس، باید فعالیت های پیش بینی شده در این خصوص در سطح واحدهای اداری و آموزشی اجرا شود.

« آقاي دموري نژاد » با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با بازگشائی مدارس، آمادگی آموزش و پرورش را برای بازگشائی مدارس در مهر ماه اعلام و بر تعامل و همکاری بیشتر اولیا و مدرسه در آغاز بهار تعلیم و تربیت تأکید کرد.

« مدير آموزش و پرورش شهرستان بهمئي» از اولیای دانش آموزان برای شرکت در مراسم جشن شکوفه ها در سی و یکم شهریور ماه و مراسم بازگشائی مدارس در روز اول مهر دعوت بعمل آورد و ضمن تشکر از مساعدت های بی دریغ امام جمعه ليكك و فرماندار بهمئي خواستار مشارکت هر چه بیشتر ارگان های سطح منطقه در آموزش و پرورش شد.

« وي » یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید را نهادینه کردن مشارکت فعال مسئولین، خانواده ها، خیرین و دانش آموزان برای سال تحصیلی 95/94 ذكر كرد و افزود : این مدیریت با تلاش کارشناسان و مدیران واحدهای آموزشی تمام توان خود را به کار بسته‌ تا شاهد آغاز سالی تحصیلی بانشاط همراه با آرامش در مدارس باشیم.

«  آقاي دموري نژاد »  با بيان اينكه ، برنامه های پروژه مهر با برنامه ریزی های دقیق و اصولی در زمان مقرر توسط هر یک از کمیته های ستاد پروژه مهر انجام شده است تا فضایی با نشاط و شادابی در روز شکوفه ها و اولین روز مهر برای دانش آموزان در مدارس فراهم نماییم گفت : در روزهاي گذشته ، اين اداره ، ضمن بازدید از مدارس و تشکر از زحمات و توجهات مدیران ، خواستند در این فرصت باقی مانده در صورت نواقص احتمالی در مدارس به این مدیریت انعکاس دهند تا جهت رفع مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.

 

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: